return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אוקיי חברים!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
כולנו ידענו שהיום הזה יגיע...
בכל אופן, מחר בבוקר אני מתחיל עבודה כקב"ט במלון קיסר פרימייר בים המלח ולכן, אני לא יהיה כאן דיי הרבה זמן אז

ביי לכם ותספרו לי איך היה במסיבות הענקיות האלה בזמן שאני טחנתי משמרות לילה :):D:D:D:D:D:D



אחוריייייייייייי זההההההההההה
NyKoN
תבלה אח שלו
:D
לכמה זמן אתה שם?
Gil Shwarts
אני יהיה שם שנה בערך (אם לא יפטרו אותי חחח)
ואני יעשה גיחות הביתה מדי פעם..
arik
בהצלחה!!!
Sniper
תהנה אח שלו!:]
Hell_Copter
מה לא עושים בשביל עבודה מועדפת אה :)
תעשה חיים אח שלו :D
ברוך הבא לחיים שאחרי הצבא
DjChook
ואלה אחי בהצלחה

אתמול התחלתי לעבוד בחברת טלסקר ולעשות סקרים מטומטמים בטלפון :)

אני גאה בעצמי, עבודה ראשונה חחח
Scorchio
יאללה תקתק אותה
H.A.
תעשה חיים, ויותר חשוב - כסף :D
(?בשביל זה אתה יורד לשם ולא מוצא לעצמך משהו יותר קרוב יותר לבית, לא...;)
cluBBer
הגיע הזמן לעבוד כאילו
אני מגיל 12 עובד
ואני גאה בזה

תהנה

Scorchio
מוכר את הגוף תמורת כסף אה?

:P

סתם חחחח צוחק אחי

אבל ראסמי מי מעסיק בגיל 12
KrazyDJs
יאללה אחי בהצלחה שם...

שנה, פיי, הרבה זמן...

אל תשכח לחזור

ד"א
קב"ט = קצין ביטחון ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement