|
אוקיי חברים!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
כולנו ידענו שהיום הזה יגיע...
בכל אופן, מחר בבוקר אני מתחיל עבודה כקב"ט במלון קיסר פרימייר בים המלח ולכן, אני לא יהיה כאן דיי הרבה זמן אז
ביי לכם ותספרו לי איך היה במסיבות הענקיות האלה בזמן שאני טחנתי משמרות לילה :):D:D:D:D:D:D
אחוריייייייייייי זההההההההההה |
|
|
| NyKoN |
תבלה אח שלו
:D
לכמה זמן אתה שם? |
|
|
| Gil Shwarts |
אני יהיה שם שנה בערך (אם לא יפטרו אותי חחח)
ואני יעשה גיחות הביתה מדי פעם.. |
|
|
| Hell_Copter |
מה לא עושים בשביל עבודה מועדפת אה :)
תעשה חיים אח שלו :D
ברוך הבא לחיים שאחרי הצבא |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי בהצלחה
אתמול התחלתי לעבוד בחברת טלסקר ולעשות סקרים מטומטמים בטלפון :)
אני גאה בעצמי, עבודה ראשונה חחח |
|
|
| H.A. |
תעשה חיים, ויותר חשוב - כסף :D
(?בשביל זה אתה יורד לשם ולא מוצא לעצמך משהו יותר קרוב יותר לבית, לא...;) |
|
|
| cluBBer |
הגיע הזמן לעבוד כאילו
אני מגיל 12 עובד
ואני גאה בזה
תהנה |
|
|
| Scorchio |
מוכר את הגוף תמורת כסף אה?
:P
סתם חחחח צוחק אחי
אבל ראסמי מי מעסיק בגיל 12 |
|
|
| KrazyDJs |
יאללה אחי בהצלחה שם...
שנה, פיי, הרבה זמן...
אל תשכח לחזור
ד"א
קב"ט = קצין ביטחון ? |
|
|
|
|