return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Exposure Festival 5 september (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kongo_kim
Armin snart på Arena 1

Go ARMIN!!!!!
dj_hysterix
ska nån rippa endres set ? börjar 22.30 på DJ MIXES-kanalen :)

*ska höra -- hoppas kallocain kommer med och touched by the sun remixen*:D
SWE_TRANCE
Lyssnar på john 00 flemming på psy-arenan nu..
Visste inte att han lirade psy öht :p
Låter bra gör det iaf!:disbelief
x-dream
John 00 lira psy oxå...

E det bara jag som håller mig till technon här eller?
AcidBrain™
Lyssnar på John Askew nu låter nice som f-n:) .
Väntar med spänning på AvB´s set :D
Kongo_kim
skulle inte Armin börja 22:00 min klocka står på 22:25
St_Andrew
neh han börjar kl 22.30 vilket e ganska exakt nu :D
Kongo_kim
YAYYY!

Armin nu
:)
Kongo_kim
vem ska man lyssna på efter Armin.

Woody van Eyden säger inte i mycket
får väl bli Dave Joy på Hard arena
mindshooter
Satan i gatan va Flemming är braaaaaa! Han lirar både på Psy och Trance...hör hans Psy set nu...vilket drag!!!!! asskön....han har aldrig gjort mig besviken...undrar om inte han hamnar bland mina top DJs om jag tänker efter!!!

Astral Projection rockade oxå!!! :)

EDIT: Är det någon som rippar några set? Raja Ram lirar inatt! Skulle vilja ha det settet sen....

Kongo_kim
fan vad Armin äger!!!

otroligt set
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mindshooter
EDIT: Är det någon som rippar några set? Raja Ram lirar inatt! Skulle vilja ha det settet sen....


Jag rippar armins set nu, tänkte även rippa B&J's senare..
Det blir ju en liten konflikt mellan Dj Irish och Raja Ram ;)
Rippar Raja Ram om jag lyssnar :)

Det är ju synd att allting krockar så förbaskat, annars hade man kunnat rippa allt man ville :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement