return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
12-13.09.03 rave בים המלח
View this Thread in Original format
Rising
צריך להיות משהו בן זונה...
יום שישי בים המלח
יומיים מסיבה עם הגדולים והטובים

SUN Project
Alien Project
Psycho Micro
Sestro Sento
Beat Hackers
יש עוד כמה אבל זה מה שאני זוכר...

מישהו הולך? פרטים נוספים? דברו אליי......
cluBBer
וואי וואי וואי
רק חשבתי שאני חייב איזה משהו טוב בסוף העולם
H.A.
Psy/Goa
זה לא ממש בשבילי
יש לי מספיק מזה כל יום שיש בערב פה בחופי הכנרת :P
Hell_Copter
יכול להיות נחמד ביותר... אבל לא מדבר אליי
יש לי חבר שהיה משתין במכנסיים אם היית אומר לו את זה
אבל הוא בצבא עכשיו!!
DJ-Kreing^^
יש מצב שאני שם! , אם זה לא מתנגש לי עם התאריך של הגדנע
שמעתי על זה כבר, זה אמור להיות סגנון מסיבת טבע, באמצע המדבר נראה לי...

:crazy:
Shahar
שניה אני שם
למה לא בחופששששששש כושלאחותם
DjChook
אחי זה סופשבוע....


בכל מקרה, בקשר לזה

מישהו יודע תחום גילאים ? כאילו אני יודע שתמיד מסיבות טראנס זה לגילאים יותר מבוגרים... ככה ש
Gil Shwarts
אהלן חבר'ה אל תשאלו מאיפה אני כותב את ההודעה! אני בעמדה של הקב"טיה במלון!!
ולפי מה שהבנתי הרייב הזה ממש קרוב למלון שאני עובד בו, זה באחד החופים ו100 אחוז שאני שם!!
הרגע סיימתי משמרת ערב ואני הולך להתארגן אני כבר יעדכן אתכם :)


ולמי שקרא ת'פרופיל שלי יודע שאין מצב בעולם שאני יפספס את סאן פרוג'קט!!
DjChook
גיל אתה יכול לברר טיפה יותר פרטים ולרשום פה ?
Gil Shwarts
בסוף לא הלכתי כי עשיתי גם משמרת לילה... ואז גם משמרת בוקר
אבל לפי מה שאחד הקב"טים סיפר לי, המסיבה הייתה נפילה...
לא לקחתי ממנו עוד פרטים כי הייתי עייף תחת ולא היה אכפת לי למעשה :)

Flotser
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
בסוף לא הלכתי כי עשיתי גם משמרת לילה... ואז גם משמרת בוקר
אבל לפי מה שאחד הקב"טים סיפר לי, המסיבה הייתה נפילה...
לא לקחתי ממנו עוד פרטים כי הייתי עייף תחת ולא היה אכפת לי למעשה :)


חחח אולי זה לא אותה מסיבה למה אורן אמר זה ב
12-13
לחודש לא??
:wtf:
Rising
כן...
נזכרתי שגם
space cat
יהיה...

מטורף :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement