return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Nytt Windows!
View this Thread in Original format
reveal
läs :)
http://www.aftonbladet.se/vss/it/st...,356073,00.html
St_Andrew
weeeei great news för en microsoft hatare som mig :D

tycker dock det verkar lite onödigt att göra ett helt nytt system o inte bara satsa all kraft på att göra linux ännu bättre!
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
tycker dock det verkar lite onödigt att göra ett helt nytt system o inte bara satsa all kraft på att göra linux ännu bättre!


tja... linux är väl inte perfekt, och fler konkurrenter är väl inget fel? :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
tja... linux är väl inte perfekt, och fler konkurrenter är väl inget fel? :)


neh så sant men det är ju ändå ett öppet system så det där med konkerans där blir lite konstigt, vet inte riktigt om det e bra eller dåligt... jag tror att det e bättre att utveckla linux och alla dess applikationerän att lägga ner det enorma jobb som det trots allt behövs för att göra ett helt nytt system!!!
ShyTrance
Varför skriver aftonbladet "nytt windows" när dem ska göra ett helt nytt operativsystem? :conf:
ice_key
Hmmmm.... virusfritt? kommer inte att funka ändå.... visst det kommer ta en tid innan det första kommer..... finns virus för MAC & Linux oxå... men är iofs väldigt ovanliga.... sen förstår jag inte folk som tycker att linux är mycket mer användarvänligare än vad windows är ??? :nervous: :nervous: :nervous:
zamson
quote:
Originally posted by ShyTrance
Varför skriver aftonbladet "nytt windows" när dem ska göra ett helt nytt operativsystem? :conf:


mmm håller med.. det är väl för att alla som läser svenssonbladet ska fatta.. men asså dom bord eju skivit "operativsystem"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement