|
Nytt Windows!
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
weeeei great news för en microsoft hatare som mig :D
tycker dock det verkar lite onödigt att göra ett helt nytt system o inte bara satsa all kraft på att göra linux ännu bättre! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
tycker dock det verkar lite onödigt att göra ett helt nytt system o inte bara satsa all kraft på att göra linux ännu bättre! |
tja... linux är väl inte perfekt, och fler konkurrenter är väl inget fel? :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
tja... linux är väl inte perfekt, och fler konkurrenter är väl inget fel? :) |
neh så sant men det är ju ändå ett öppet system så det där med konkerans där blir lite konstigt, vet inte riktigt om det e bra eller dåligt... jag tror att det e bättre att utveckla linux och alla dess applikationerän att lägga ner det enorma jobb som det trots allt behövs för att göra ett helt nytt system!!! |
|
|
| ShyTrance |
| Varför skriver aftonbladet "nytt windows" när dem ska göra ett helt nytt operativsystem? :conf: |
|
|
| ice_key |
| Hmmmm.... virusfritt? kommer inte att funka ändå.... visst det kommer ta en tid innan det första kommer..... finns virus för MAC & Linux oxå... men är iofs väldigt ovanliga.... sen förstår jag inte folk som tycker att linux är mycket mer användarvänligare än vad windows är ??? :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Varför skriver aftonbladet "nytt windows" när dem ska göra ett helt nytt operativsystem? :conf: |
mmm håller med.. det är väl för att alla som läser svenssonbladet ska fatta.. men asså dom bord eju skivit "operativsystem" |
|
|
|
|