return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
רעיון סופני!!!
View this Thread in Original format
§chop¥
מה אתם חושבים ?
אם כולנו נבקש יפה מטיסטו פה בארץ להוציא בווינל את הגירסה שלו לוילאם אורביט, הוא יסכים ?



בכל מקרה אני מקווה שהוא ישים את זה פה בארץ עם חילין וגם את
flight , no regular , boomerang , airport , twisted , sensation anthem....:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


וכמובן
kane - rain on me tiesto rmx
Segev
רק אל תשכח בבקשה.. :D
YuVaL
מה קרה לך
אני בטוח שהוא יסכים
נגיד שאנחנו מ
TA
הוא ישר ירוץ מישראל לליבל בבלאק הול וישלח לנו אחד אחד פרומואים
:P
itamarsan
quote:
Originally posted by YuVaL
מה קרה לך
אני בטוח שהוא יסכים
נגיד שאנחנו מ
TA
הוא ישר ירוץ מישראל לליבל בבלאק הול וישלח לנו אחד אחד פרומואים
:P

חחחחחחחחחח
לפי דעתי זה רעיון מעולה רק אני מקווה שהוא יהיה במצב רוח טוב באותו יום שנבקש ממנו
coby
מילה אחת ממני ואנחנו מסודרים :)


לא ברצינות אני מת שהוא ישים תרימיקס שלו.. זה יהיה כזה ענקקקק
KrazyDJs
השיעמום הורג אני מבין...
Rising
חופשי....
Major_X
איך אפשר ליצור איתו קשר?
יש מצב שמישהו מכם אשכרה ייגש אליו לפני או אחרי הסט
וידבר איתו?
clubsolutely
הדבר היחיד שאני ירצה לשמוע מטיאסטו בארץ זה
dumonde - never look back [dj tiesto remix]
הדבר האחרון היפה שהוא עשה... :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement