|
Full on Psy på Långholmen imorn!
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Bonus på Långholmen 6/9!
Det ryktas om bra väder i helgen så vi tänkte köra en liten opretentiös full-on fest! Platsen är den samma som vanligt, tiden blir mellan 13-22.
Vem som spelar får ni se. Ta med er dricka, mat och bra skor.
Sprid till dom ni tycker om!
Jag drar mig nog dit...har inte råd med Tranceicion tyvärr... om jag går så lär jag dra med mig eldgrejerna oxå. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Hade vart kul å kika förbi... var ju där man såg mind svinga första gången... Ska på inflyttningsfest med alla kompisarna :p blir en tung kväll... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hade vart kul å kika förbi... var ju där man såg mind svinga första gången... Ska på inflyttningsfest med alla kompisarna :p blir en tung kväll... |
hade varit hel kul att kika förbi, men liiiite svårt att göra det från gbg.. hehehe :crazy: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hade vart kul å kika förbi... var ju där man såg mind svinga första gången... Ska på inflyttningsfest med alla kompisarna :p blir en tung kväll... |
yeah det var nog ganska prick ett år sen du filma mig när jag eldade för första gången! :)
detta är på dagen så kika förbi fan :) |
|
|
| Vizay |
kommer tyvärr inte eftersom jag har egna festen å fixa....annars hade jag garanterat varit där :)
men om folk frågar eller snackar om ifall de e mer fester nånstans så får ni gärna tipsa dom om vår fest ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
kommer tyvärr inte eftersom jag har egna festen å fixa....annars hade jag garanterat varit där :)
men om folk frågar eller snackar om ifall de e mer fester nånstans så får ni gärna tipsa dom om vår fest ;) |
you know we will ;) Önskar er all lycka med festen! Skulle velat komma |
|
|
| dj_hysterix |
| va hette han som spela på slutet ? han var fett cool :D |
|
|
| Gaby |
Det var riktigt nice i lördags...
Kenny + bror var ju riktigt coola! ;) sååååå nice md era "elddans" Man tackar för en trevlig dag/kväll!!! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Kenny + bror var ju riktigt coola! ;) sååååå nice md era "elddans" Man tackar för en trevlig dag/kväll!!! |
wow tack :) Alltid kul o träffas! |
|
|
| jake |
Jag instämmer med Gaby. Sjukt trevlig dag/kväll och det var riktigt nice att få se dig elda på riktigt, Mind! Du och brorsan knäcker ju :)
Mer full-on, tack! :) |
|
|
| tjockis |
tack!
när det är så där skön atmosfär på en fest (självklart alltid med vissa undantag) kan vi alltid rocka loss så mkt mer än vad som är möjligt i vanliga fall...
riktigt kul å se gaby i skogsfesternas underland! kände du dig hemma?
lite kontrast mot dagen innan skulle jag våga påstå.
men jake, vart fanken höll du hus, ja såg inte dig?!! |
|
|
| mindshooter |
Tack tack Gaby och Jake ;)
Jag såg dig Jake, under typ hela dan, men tog mig aldrig ork att bege mig bort över hela "dansgolvet"... vettefan varför, sen rann det ut i sanden :p Riktigt skön atmosfär på långholmen. Där trivs man |
|
|
|
|