|
Tranceskivor 35:- !!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
www.ginza.se säljer ut skivor för 35:- gick in och hittade hur mycket som hellst!! :)
här är lite av det jag fann
    
    
    
    
    
  
själv slog jag till på
Clubber's Guide To Trance 2-CD
Eye Trance vol 2 3-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
Karma Chillout
Trance Nation vol 2 2-CD
allt detta + frakt för 254:- :crazy: :crazy:
ni bööör skynda er |
|
|
| x-dream |
Satt å kolla detta härom dagen...Som du säger Kenny..Finns många bra skivor till en mycket billig peng...
Har inte köpt något ännu men kommer att göra detta...;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan va najs... jag ska köpa allt bara för de e så billigt :) Men fan jag hittar ju inge... har aldrig vart på Ginza... Det löser sig :)
[edit] Fan Chicane e slut :p En super favvo sen ´99
[edit2] Fan hittar inte så mycke... där här e dom jag har bokat upp nu
Det bästa från Svensktoppen vol 1 1962-65
Det bästa från Svensktoppen vol 2 1966-67
Det bästa från Svensktoppen vol 3 1968-69
Det bästa från Svensktoppen vol 4 1970-72 |
|
|
| x-dream |
Den titeln kan du stoltsera mera steve...:D :D
Finns ju massor han vill ha här ju....Damn får kolla ekonomin asap....Här blir det mycket skivor ser jag... |
|
|
| mindshooter |
Har beställt ett par skivor till Stefan nu.
   |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har beställt ett par skivor till Stefan nu.
  |
Fan du e en riktig kompis :)
Ha ha
Nu har jag beställt 9 skivor,, var ju så billigt liksÅm
Clubber's Guide To... Trance 2-CD
Dream States/40 chillout mixes 2-CD
D-Trance vol 1/2003 3-CD
D-Trance vol 10/1999 3-CD
D-Trance vol 3/2000 3-CD
D-Trance vol 3/2001 2-CD
Eye Trance vol 2 3-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
Trance Nation vol 2 2-CD
Vad bevisar detta.. jo att man köper CDs istället för att tänka på nätet om det är billigt :gsmile: |
|
|
| x-dream |
| Ser nice ut Steve...D-trance skivorna kan ju vara rikrigt bra..Lite hårdare stilen oxå...Vilket du gillar steve ;) |
|
|
| mindshooter |
japp du har så rätt stefan! mycket skönare att ha en samling, känna att man köpt något bra...
Är så få som tänker på att sånt man samlar och ställer i sin lägenhet speglar ens personlighet...ungefär som böcker... Jag vill att folk ska kunna gå hemma hos mig, titta på mina skivor och se vad jag lyssnar på... Kan om inte annat bidra till en trevlig diksussion om musik :)
Den där chillskivan vill jag bränna av dig stefan, eller så får du rippa den....jag kan bränna min Chill cd åt dig som jag köpte :) |
|
|
| dbl |
hmm.. och inte fan har jag pengar.. fortfarande.
inte ens till så billiga skivor... e ju nästan skämmigt :/ :rolleyes: :p |
|
|
| St_Andrew |
| hehehe dom säljer backstreetboys dataspelet för 3 kr o 50 öre... e lite köpsugen :p |
|
|
| St_Andrew |
Nu har jag oxå köpt:
Clubber's Guide To... Trance 2-CD
D-Trance vol 12 1999 2-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
This Is Ibiza 3-CD
Backstreet Boys: Moving puzzle (PC+Mac)
Summa 222.50 kr
Fan va jag ska lira Backstreetboys spelet när jag får det :p (okej jag verkar lätt störd men det kosta bara 3kr så jag tänkte att en kompis som e gammalt backstreeboysfans ska få äta upp det :p) |
|
|
|
|