return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tranceskivor 35:- !!!!!!!!
View this Thread in Original format
mindshooter
:eyespop: :eyespop: :eyespop:

www.ginza.se säljer ut skivor för 35:- gick in och hittade hur mycket som hellst!! :)

här är lite av det jag fann








själv slog jag till på

Clubber's Guide To Trance 2-CD
Eye Trance vol 2 3-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
Karma Chillout
Trance Nation vol 2 2-CD

allt detta + frakt för 254:- :crazy: :crazy:

ni bööör skynda er
x-dream
Satt å kolla detta härom dagen...Som du säger Kenny..Finns många bra skivor till en mycket billig peng...

Har inte köpt något ännu men kommer att göra detta...;)
SteveTranz4ever
Fan va najs... jag ska köpa allt bara för de e så billigt :) Men fan jag hittar ju inge... har aldrig vart på Ginza... Det löser sig :)


[edit] Fan Chicane e slut :p En super favvo sen ´99



[edit2] Fan hittar inte så mycke... där här e dom jag har bokat upp nu
Det bästa från Svensktoppen vol 1 1962-65
Det bästa från Svensktoppen vol 2 1966-67
Det bästa från Svensktoppen vol 3 1968-69
Det bästa från Svensktoppen vol 4 1970-72
SteveTranz4ever
Det kommer bli en massa skivor... dock inte denna... Vad ska polarna säga då...

Spana in titeln :p
http://www.ginza.se/Product/Product...ogSectionId=705
x-dream
Den titeln kan du stoltsera mera steve...:D :D

Finns ju massor han vill ha här ju....Damn får kolla ekonomin asap....Här blir det mycket skivor ser jag...
mindshooter
Har beställt ett par skivor till Stefan nu.

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Har beställt ett par skivor till Stefan nu.



Fan du e en riktig kompis :)


Ha ha

Nu har jag beställt 9 skivor,, var ju så billigt liksÅm


Clubber's Guide To... Trance 2-CD
Dream States/40 chillout mixes 2-CD
D-Trance vol 1/2003 3-CD
D-Trance vol 10/1999 3-CD
D-Trance vol 3/2000 3-CD
D-Trance vol 3/2001 2-CD
Eye Trance vol 2 3-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
Trance Nation vol 2 2-CD


Vad bevisar detta.. jo att man köper CDs istället för att tänka på nätet om det är billigt :gsmile:
x-dream
Ser nice ut Steve...D-trance skivorna kan ju vara rikrigt bra..Lite hårdare stilen oxå...Vilket du gillar steve ;)
mindshooter
japp du har så rätt stefan! mycket skönare att ha en samling, känna att man köpt något bra...

Är så få som tänker på att sånt man samlar och ställer i sin lägenhet speglar ens personlighet...ungefär som böcker... Jag vill att folk ska kunna gå hemma hos mig, titta på mina skivor och se vad jag lyssnar på... Kan om inte annat bidra till en trevlig diksussion om musik :)

Den där chillskivan vill jag bränna av dig stefan, eller så får du rippa den....jag kan bränna min Chill cd åt dig som jag köpte :)
dbl
hmm.. och inte fan har jag pengar.. fortfarande.
inte ens till så billiga skivor... e ju nästan skämmigt :/ :rolleyes: :p

St_Andrew
hehehe dom säljer backstreetboys dataspelet för 3 kr o 50 öre... e lite köpsugen :p
St_Andrew
Nu har jag oxå köpt:

Clubber's Guide To... Trance 2-CD
D-Trance vol 12 1999 2-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
This Is Ibiza 3-CD
Backstreet Boys: Moving puzzle (PC+Mac)

Summa 222.50 kr

Fan va jag ska lira Backstreetboys spelet när jag får det :p (okej jag verkar lätt störd men det kosta bara 3kr så jag tänkte att en kompis som e gammalt backstreeboysfans ska få äta upp det :p)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement