|
Rave-Slaves förtjänar en egen tråd
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Mer trancevänligt spel har ja inte sett maken till, :D men det är ju i princip omöjligt att undvika de ravers som inte hoppar. (ja dör ju typ innan första "amplifiern") :rolleyes:
Gå hit och välj Rave-Slaves i menyn
t.o.m. kenny e ju me å poiar i bakgrunden :D |
|
|
| ScuL |
| det e för svårt... och förresten blir jag irriterad av den där bakgrundsmusik.. |
|
|
| AcidBrain™ |
Hmm:conf: sidan är ju inte klickbar för min del.
Ser ju bara bilden på den tyska polisen... |
|
|
| Glorie |
Acidbrain, hmmmm... får du inte upp ett till fönster (pyttelitet) som en popup me meny där?
polisen, där... de e loyten tror ja ;) hehe! Mkt snäll :)
scul, :) musiken e coool juh! :toocool: |
|
|
| AcidBrain™ |
Ahaa ok
misstänker då att det är min brandvägg som spökar
Har nån liknande popup-killer inbyggd i sig |
|
|
| mindshooter |
| mm javet dom hyrde in mig en snabbis för det här spelet...riktigt kul :p |
|
|
| NooN |
| Kasst att det är bakgrundsljud på sidan som förstör musiken i spelet...Spelet finns som tur är på newgrounds också =) |
|
|
| JayBee |
men altså på den länken jag fick av dig jenny så är det skit hög musik som är på förutom spelets musik.. testa istället cartoon networks egen länk så man inte får huvudvärk.
Jag kom till andra banan sen orkade jag inte längre :P
Raver slaves |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
mm javet dom hyrde in mig en snabbis för det här spelet...riktigt kul :p |
hehe..du va fett grym igår :D |
|
|
|
|