| deluxe |
זה לא החלטה שעושים כמו בגד...
את צריכה לפרט יותר מה הצרכים שלך למחשב
(סתם משחקים אינטרנט ושיהיה בחדר?, כתיבה ויצירת מוסיקה? מחשב שישמש כיומן או משהו כזה לעבודה?) זה מאוד תלוי... אם למשל זה סתם בשביל צרכים רגילים כמו אינטרנט הורדת שירים ומשחקים רק בשביל המסך הגדול שווה מחשב רגיל... אם את צריכה את זה לעבודות או כתיבת עבודות או משהו כזה אז נייד יותר טוב. אם זה לעשיית מוסיקה... טוב נו זה כבר סיפור אחר...
:D |
|
|