return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מחשב אישי או נייח
View this Thread in Original format
Segev
אז ככה כבר הרבה זמן אני מטלבת בין מחשב אישי או נייח ואני לא יודע מה כדאי לי חשבתי שאולי פה תוכלו לעזור לי

כל מי שרושם מה כדאי שירשום למה בבקשה

ועוד משהו במחשב נייד אפשר לסדר צורב?
LioR
quote:
Originally posted by Segev
אז ככה כבר הרבה זמן אני מטלבת בין מחשב אישי או נייח ואני לא יודע מה כדאי לי חשבתי שאולי פה תוכלו לעזור לי

כל מי שרושם מה כדאי שירשום למה בבקשה

ועוד משהו במחשב נייד אפשר לסדר צורב?


אני בעד נייח סתם יותר רגיל

וכן במחשב נייד אפשר לסדר צורב ואפילו

DVD
NyKoN
נייד לא שווה
תסמוך עלי
אני 3 שנים עם אחד וזה סבל לא קטן
DjChook
PC = נייח
deluxe
זה לא החלטה שעושים כמו בגד...
את צריכה לפרט יותר מה הצרכים שלך למחשב
(סתם משחקים אינטרנט ושיהיה בחדר?, כתיבה ויצירת מוסיקה? מחשב שישמש כיומן או משהו כזה לעבודה?) זה מאוד תלוי... אם למשל זה סתם בשביל צרכים רגילים כמו אינטרנט הורדת שירים ומשחקים רק בשביל המסך הגדול שווה מחשב רגיל... אם את צריכה את זה לעבודות או כתיבת עבודות או משהו כזה אז נייד יותר טוב. אם זה לעשיית מוסיקה... טוב נו זה כבר סיפור אחר...

:D
Segev
דבר ראשון אני לא יודע איך הגעת למסכנה הזאת אני אישה אבל לא נוראה


דבר שני אנירוצה מחשב נייד בגלל שאני צריך את המסך שלו ועם אני קונה מחשב רגיל עם מסך אז אני לא יוכל לקנות משהו טוב כי המשך עולה הרבה

אבל בנתתים הרשיוןשלי הוא בסדר העדיפויות שלי ראשון אז ניראה לי אני לא אקנה בכלל מחשב..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement