return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Festbilder (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj_Irish
Tänkte jag kunde posta en liten video snutt från Istanbul, föreställandes Johan Gielen dansa omkring på scen med en fackla.

Videon finns här

Någonstans i skuggorna skymtar man mig viftandes med armarna som en tok :toothless
Dj_Irish
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Länken fungerade inte :p Vill se så mycket som möjligt av allt video material från den festen... :gsmile:


Bläh, servern klarade inte av mellanrum i filnamnen visade det sig. Länken är uppdaterad:

Testa igen här

Jag ska få resten av video materialet när jag sticker till Ankara den 26:e September. De filmade trots allt med 4 DV kameror. Ska se till att göra det tillängligt för nedladdning så fort som möjligt.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Bläh, servern klarade inte av mellanrum i filnamnen visade det sig. Länken är uppdaterad:

Testa igen här

Jag ska få resten av video materialet när jag sticker till Ankara den 26:e September. De filmade trots allt med 4 DV kameror. Ska se till att göra det tillängligt för nedladdning så fort som möjligt.


Satan vilket drag... ser fram emot att se allt DV material :gsmile:

Jag PMar dig kontot till min FTP senare idag så kan du ladda upp det där så kan dom andra ta del av det på det viset också när det är dags :gsmile:
Dj_Irish
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag PMar dig kontot till min FTP senare idag så kan du ladda upp det där så kan dom andra ta del av det på det viset också när det är dags :gsmile:


Låter som en bra plan :)
reveal
ingen som har nåt ballt att lägga upp? :toothless
dbl
quote:
Originally posted by reveal
ingen som har nåt ballt att lägga upp? :toothless


tänkte lagt upp massa balla bilder, men eftersom du frågade nu så tappade jag bara lusten för det ;)
heh
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
ingen som har nåt ballt att lägga upp? :toothless


mycke bra tråd måste ja säga :) tog mig ett tag innan jag hittade rätt på den :)

Min 19 december i korta drag

gick upp 6.15. Skoldan (presentation samt opponering) började 8.00. Huh! Det gick som smort och vi var färdiga med alla grupper vid 14.00 redan. soft... sprang på stan en timme... åkte därefter till sundsvall (från Linköping) klockan 18.00 på kvällen. Anländer i metropolen s-vall 23.56 på natten... Hem och äta smörgås, byta om etc. för att därefter ta bilen upp till N:a stadsberget för privat trancefest ;) nåja.. det räckte att man stod på gästlistan om polisen skulle komma.. privat och privat... de hade la bjudit... 100 pers varav 60 kom eller nåt :) Man skulle nästan kunna tro att det inte finns så många som gillar trance i s-vall :p men iaf ;)

Möts av denna vy :D som var så fin, så ja var tvungen att fota... festen e alltså i huset längst upp :) senare på natten började det snöa jättemycket, med stora flingor. Mys!







Mike Shiver var kvällens höjdpunkt :D (mja, ja vet att bilderna blev dåliga.. men ja skyller på röken på festen.. eller nåt) :)


hrrmmm här tyckte shiver det var väldigt kul att peka lasern mot mig när ja skulle fota :D :stongue:


snälla människor som ordnade festen... :) ibland gick det runt en nisse och bjöd på godis.. här fick folket som ni kan se...tomtebloss... senare på natten bjöds alla på varmkorv samt julmust :) !!!




Nicklas eller Nick Sinner som han oxå kallar sig.. arrangören bakom :) snäll kille.. även resident på Club Essential :) dock spelar han för mkt prog för min smak :)

for hem 04.00! nästan varit upp i 24h då :) hoho
reveal
Verkar ha varit en ganska aktuell dag :D
Alltid trevligt med en trancefest i sin närhet :p
reveal

Lite schyst DJ-sex? :stongue: Andreas och Irish iaf ;)






smekbar lirar på nästa AmnesiA, hans första spelning!



Andreas lirade ett jävligt trevligt set :)



Den här bilden har jag med för att Kenny ska kunna sätta "pratbubblor" till den :D






stumpan83 råkade hamna på bild ;)
Smekbar
najs :) det var fan riktigt kul igår :) bästa amnesia sen halloween-festen, som ju va skitbra :)

dbl
hahahaha.. undra om den DJ-hångel bilden kommer bli lika populär som alla dem som finns med tjejer... hahahaha

hehe.. smekbar ser lite halvt borta :p

vi borde nästan ha en tävling om vem som kan komma på bäst pratbubblor till den bilden :D
Rotor
quote:
Originally posted by reveal

Lite schyst DJ-sex? :stongue: Andreas och Irish iaf ;)


Hum..

Hur ska vi förklara det här bildbeviset Johan? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement