return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Johan Gielen - Recorded 3
View this Thread in Original format
Kongo_kim
släpps den 12:e September

CD1
01. Modulation - Spirits (Beatpusher Mix)
02. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
03. Nitromethane - Time To Die (Seraque Remix)
04. Starr - Sunstroke
05. Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix)
06. Fictivision vs C-Quence - Symbols
07. Three Drives - Air Traffic (Erik de Koning Remix)
08. Dallas Superstars - Fast Driving
09. Darren Christian & John Johnson - Electrify (Original)
10. BBE - Seven Days And One Week (Ferry Corsten Remix)
11. Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
12. Matti Laamanen - Flakes (Original)
13. Era - Looking For Something (Darren Tate Remix)
14. Erik de Koning - Secretly
15. Spacedriver - Unspoken (Svenson & Gielen Remix)
16. Ton T.B. - Electronic Malfunction

CD2
01. 2 Players - Pitch And Shela
02. Electrique Boutique Ft. Taz - Heal (12" Vocal Mix)
03. Pulser - My Religion (Lange Remix)
04. Vandueren Ft. Aisia - Andor Voyage (DJ Jan vs Vandueren Remix)
05. Dallas Superstars - Helium
06. Ronald van Gelderen - Susatian (Original)
07. Ron van den Beuken - Timeless (Floyd Remix)
08. M.O.R.P.H. - Creatures (G&M Project Remix)
09. Cortez - Scaramanga
10. Y.O.M.C. - Deftig
11. Hypertraxx - The Promised Land (Ugly Kid Jay Dub Mix)
12. Dam - Logica C1
13. Fred Numf - Globalisation 2003 (2 A.M. Remix)
14. Ricky Fobis - No Regular (Original)
15. Mauro Picotto - New Time New Place
16. Tube Tech - The End (Papenburg Remix)
RebeL9
Hypertraxx - The Promised Land (Ugly Kid Jay Dub Mix)

LOL! Johan Gielen fortsätter att göra narr av sig själv :haha:
Endre

haaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa... Gielen är slut, men folk daltar om han fortfarande.
hustler
Tycker det ser spännande ut, speciellt denna 05. Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix)..
Vizay
typ blandat mellan exakt det som armin spelar och allmänt skumma tracks :p

gielen va min kung förut men han har tappat stingen lite vad gäller låtar å han har nästan lite för mycke självförtroende :p

men nu ska vi inte göra det här till en "basha ner på gielen-tråd"..

ser ut å va en ganska intressant skiva :)
chjo
Precis, klanka in ned på han. Han är bara sig själv, är väl kul om folk utmärker sig lite. Jag tänker skaffa skivan iaf.. :p
RebeL9
bara den är bra mixad så. vi minns ju alla hur han mixade på Midway. LOL! Roligt att killen har varit DJ i över 10 år men mixar fortfarande sämre än vilken bedroom dj som helst :nervous:
Vizay
quote:
Originally posted by RebeL9
bara den är bra mixad så. vi minns ju alla hur han mixade på Midway. LOL! Roligt att killen har varit DJ i över 10 år men mixar fortfarande sämre än vilken bedroom dj som helst :nervous:


asså om han stod å bara mixade så skulle han säkert klara det...problemet e att han står å leker som ett jehu under hela låten....sen när de e 1.40 kvar ungefär så lägger han på nästa låt å börjar beatmatcha den...om han gjorde som normala DJ's å beatmatchade direkt så skulle nog mixarna funka men han verkar ju prioritera volymfadern mer än beatmatchningen (alla som hört ett set med gielen vet vad jag menar med volymen) :p
RebeL9
quote:
Originally posted by Vizay
asså om han stod å bara mixade så skulle han säkert klara det...problemet e att han står å leker som ett jehu under hela låten....sen när de e 1.40 kvar ungefär så lägger han på nästa låt å börjar beatmatcha den...om han gjorde som normala DJ's å beatmatchade direkt så skulle nog mixarna funka men han verkar ju prioritera volymfadern mer än beatmatchningen (alla som hört ett set med gielen vet vad jag menar med volymen) :p



just det som får en att fundera på om man verkligen inte har slängt pengarna i sjön för att se en sådan här pajas :rolleyes:
Vizay
quote:
Originally posted by RebeL9
just det som får en att fundera på om man verkligen inte har slängt pengarna i sjön för att se en sådan här pajas :rolleyes:


exakt min åsikt...går ju ändå inte att dansa när killen står å leker med loopfunktionen på cd-spelaren lixom...man e ju där för att dansa i första hand...inte för att få en demonstration på att man kan loopa saker i cd-spelaren eller höra en massa scratchning eller stå å skrika i allmänhet för att dj'n ber om det :p

TrancE_GyLLe
apropå scratchingen så tycker jag åxå d har gått lite till överdrift men scratchingen han gjorde på Trance Energy 2002 under Club Bizzare var as grymt ju...
dj_hysterix
gielen är som endre sa, slut. :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement