|
Prodigy op Lowlands!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Jaja, de PRODIGY komt naar Lowlands!
Beter! Dus dames en heren: allemaal snel een kaartje kopen, want dit zie je maar 1 keer in je leven!!
Gelukkig ben ik erbij!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| M5 |
haha LOL...
nee dank je SNUGGLE...:) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by M5
haha LOL...
nee dank je SNUGGLE...:) |
Prodigy is dus echt wel SUPERVET hoor!!!!
Alleen dat Lowlands gebeuren spreekt me nie zo aan! |
|
|
| Henkie_henk |
Ja vooral die laatste clip.. hoeren.. sex.. drugs.. geweld.. lesbie ! prachtig :) Smack my bitch up!
Maar ik zou nooit echt nooit tussen die mongolen gaan staan.. op lowlands.. MAAR als je er geweest bent kan je natuurlijk wel het hele jaar stoer met je mongolen bandje omlopen.. terwijl je alleen een kaartje hebt gekocht.. |
|
|
| Bouma-Bros |
Yo SnuggLe,
Super dat Prodigy op Lowlands komt! Ik vroeg me alleen af.. WANNEER is Lowlands precies en komt bijv. Junkie XL ook? :cool:
Los Mazzlos,
Sido |
|
|
| Robvef |
Gaaf dat de Prodigy op Lowlands komen. Had er zelf ook wel heen gewild, maar de prijzen van de kaartjes houden me tegen. Maar dat heeft een reden (goh rijmt bijna:D)
Ik vind het een beetje jammer dat er hier van die reacties staan die gaan over mensen die een andere muziekstroming wel leukk vinden. Ja ik weet het, het is een beetje relluh:p
Ik vind wel dat ieder zijn eigen mening moet hebben, maar ook andere mensen moet respecteren. (Behalve die gasten die naar de EO-jongerendag gaan, alsjeblieft zeg. GET A LIFE!!) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Yo SnuggLe,
Super dat Prodigy op Lowlands komt! Ik vroeg me alleen af.. WANNEER is Lowlands precies en komt bijv. Junkie XL ook? :cool:
Los Mazzlos,
Sido |
Heyz! Wanneer het is? Ik dacht 25-26-27 augustus.
Ik heb geen idee of Junkie XL komt, zou wel gaaf zijn!
Zelf zou ik ook NOOIT voor Lowlands een kaartje kopen..dat trekt me totaal niet 3 dagen op zo'n camping zitten met al die luitjes daar. Het is dat ik er moet werken & dat ik dus gratis alles kan zien, das wel chill...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|