return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Kweet nie hoe dit nummer heet.....
View this Thread in Original format
Optimus Trance
OOo ja, ik had nog een vragie, of iemand weet welke remix(??) ofzo of hoe dit nummer heet.
Tis eigenlijk gewoon Dial M for Moguai van Beatbox, maar er wordt steeds iets van "ladies with an attitude, fellas that are in the mood blablablablabla" doorheen gemekkerd...
Misschien een domme vraag ofzo:D...maar Ja, t kwam ineens in me op om t te vragen, want ik hoorde t nummer ๓๓๓๓it in de discotheek en ik vroeg me ineens af welk nummer t was:D:D:D
Jukx
Oooh, die heb je zeker in Hollywood gehoord?? Die draaide ze echt altijd daarzo!! "Ladies with an attitude, don't just stand there blablabla" Ja is wel een geinig nummer, maar ik zou alleen echt niet weten hoe die heet!! Surrieeee!
Optimus Trance
ja, heb ik inderdaad in Hollywood gehoord, maar nu draaien ze m nie meer.
Optimus Trance
ik zat van de week toevallig naar de radio te luisteren, hoor ik ineens die iemand die text te zingen... Was t gewoon Madonna met een of ander oud nummer van dr (Vogue ofzo, kan dat:conf:)!! naja, ๓๓it zal ik erachterkomen hoe dat nummer/mix heet...:D:D:D
Blik
ik heb ook een nummer dat ik niet weet, het heeft als vocals:

I'm the voice in ur head tutututut if you cannot stand it I don't care

het is van de Soundlovers maar ik kan de goede remix er nie van vinden....tis dus wel beetje Trance-achtig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement