|
Kweet nie hoe dit nummer heet.....
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
OOo ja, ik had nog een vragie, of iemand weet welke remix(??) ofzo of hoe dit nummer heet.
Tis eigenlijk gewoon Dial M for Moguai van Beatbox, maar er wordt steeds iets van "ladies with an attitude, fellas that are in the mood blablablablabla" doorheen gemekkerd...
Misschien een domme vraag ofzo:D...maar Ja, t kwam ineens in me op om t te vragen, want ik hoorde t nummer ๓๓๓๓it in de discotheek en ik vroeg me ineens af welk nummer t was:D:D:D |
|
|
| Jukx |
| Oooh, die heb je zeker in Hollywood gehoord?? Die draaide ze echt altijd daarzo!! "Ladies with an attitude, don't just stand there blablabla" Ja is wel een geinig nummer, maar ik zou alleen echt niet weten hoe die heet!! Surrieeee! |
|
|
| Optimus Trance |
| ja, heb ik inderdaad in Hollywood gehoord, maar nu draaien ze m nie meer. |
|
|
| Optimus Trance |
| ik zat van de week toevallig naar de radio te luisteren, hoor ik ineens die iemand die text te zingen... Was t gewoon Madonna met een of ander oud nummer van dr (Vogue ofzo, kan dat:conf:)!! naja, ๓๓it zal ik erachterkomen hoe dat nummer/mix heet...:D:D:D |
|
|
| Blik |
ik heb ook een nummer dat ik niet weet, het heeft als vocals:
I'm the voice in ur head tutututut if you cannot stand it I don't care
het is van de Soundlovers maar ik kan de goede remix er nie van vinden....tis dus wel beetje Trance-achtig |
|
|
|
|