return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Karma 2 with skazi behind the decks
View this Thread in Original format
impulze
Hittade ingen tråd om denna, Nice att skazi kommer :) blir ju relativt hårt den natten, synd att festen ligger så nära mondaybarcruisen/julafton och nyår bara... vet att det inte är så många på forumet som är så mkt för psy, men jag JAG är en allätare utan gränser i den elektroniska musikens värld :D

Datum: 20 December

Tid: 2200-0700

KULTURHUSET, JÖNKÖPING

Inträde: 210 + eventuell förköpsavgift

Biljetterna släpps den 25 September och säljs på samma försäljningsställen som på Karma festen! Ni som inte fick tag på biljetter till Karma festen med Infected Mushroom, tänk på att köpa era biljetter direkt denna gång, eftersom biljettantalet även denna gång är begränsat till 900! Resa ifrån Stockholm-Jönköping-Stockholm kommer arrangeras, mer info senare.

LINEUP - KARMA FLOOR

LIVE:
SKAZI
(Shaffel Records, Israel)
SAFI CONNECTION
(Arcadia Music, shiva space technoligy Israel)

DJS
CORE
(Mandarin, Stockholm)

LINEUP - MANKIND FLOOR

LIVE:
TOM HADES
(MB Electronics, I LOVE TECHNO, Belgium)
PRATAP
(Sway Rec.)

DJS
MARK WILLIAMS
(Ingoma, Real Sessions, UK)
JOHAN BACTO feat Pale (Mago)
(Mankind, Zync)


Mer Djs till Karma och Mankindgolvet tillkommer snart!!

Vi är speciellt glada att kunnat få hit SKAZI till Sverige för första gången någonsin!
Smekbar
skulle ju kunna vara en grej. Skazi e ju bra, de andra känner jag dock inte till. Hoppas det kommer fler o lite mer spännande djs, KARMA 1 har hitills mer spännande line-up ;) Men så länge det e mycke Psy så e det bra! =) Får ta o fixxa biljett denna gången ;)
impulze
quote:
Originally posted by Smekbar
skulle ju kunna vara en grej. Skazi e ju bra, de andra känner jag dock inte till. Hoppas det kommer fler o lite mer spännande djs, KARMA 1 har hitills mer spännande line-up ;) Men så länge det e mycke Psy så e det bra! =) Får ta o fixxa biljett denna gången ;)


Dom kommer bygga på lineupen på karma 2, men skazi är ju inte helt fel ;)

är så nice att man köpte biljett till karma i god tid :D kommer bli
så jävla bra, hehe.. lider med er som inte hann :rolleyes:
teski
Oooooh kan knappt bärga mig!!!! *hoppa o skutta*
Piddelipomm!!! *stort leende på läpparna* :D

*gnider händerna mot varandra o ler lite busigt* :D

WOHO! :D
Stampa golv igen! ;)
Ska ju snart till Karma den 25/10.. fan, jag är redan uppspelt inför den *börjar träna upp mig ordentligt* :D Osså får man höra att Karma 2 är på G *lol* Blev jag ju ännu mer crazy! :D

Måste bara fråga: var fick du tag på detta info? URL please? :D


*~.oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo.~*

................................Hoppa, studsa,
.........................stampa, svansa,på rosa
....................moln omkring vi dansa. Pojkar,
...................flickor klädda flott, allting vitt blir
.............UV-blått . I atmosfären med medvetandet
...........leka psykedelisk trance i våra öron eka. Alla
......njuter, varenda en ler runt omkring vi små strobbar
....ser Vardans problem våra hjärnor ej rymmer vi orkar
...ej bry oss om alla våra bekymmer. Vill du enas med oss,
...ta din kärastes hand och bege er till vår planet, ej likt
.....detta land. Vi har utrustats med ögon för att kunna
............................se, normalt har
...........................man två, men vi
..........................har tre. Jag har ej
.........................förmåga att förklara
........................hur jag känner,på den
..........................plats jag är nu med
...........................mina kära vänner.
.............................Men kom ska vi
...............................visa hur livet
..........ska se ut; Titta, lyssna, känn efter och njut..!!!

*~.oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo..oOo.~*
MojjMojj
quote:
Originally posted by teski
Oooooh kan knappt bärga mig!!!! *hoppa o skutta*
Piddelipomm!!! *stort leende på läpparna* :D

*gnider händerna mot varandra o ler lite busigt* :D

WOHO! :D
Stampa golv igen! ;)
Ska ju snart till Karma den 25/10.. fan, jag är redan uppspelt inför den *börjar träna upp mig ordentligt* :D Osså får man höra att Karma 2 är på G *lol* Blev jag ju ännu mer crazy! :D

Måste bara fråga: var fick du tag på detta info? URL please? :D


Kolla: www.mandarin.nu gå in på "Fester"----> "kommande".. där finns det massor med fester inklusive Karma och Karma & Mankind X-Mas Experience. :):happy2:
impulze
jo, allting blir bara bättre o bättre, förr klagade man på att det inte var några feta fester, nu rullar dom in och man har knappt råd/tid med alla, men det är ju inget dåligt :D
teski
quote:
Originally posted by impulze
jo, allting blir bara bättre o bättre, förr klagade man på att det inte var några feta fester, nu rullar dom in och man har knappt råd/tid med alla, men det är ju inget dåligt :D


Verkligen inget dåligt med det! :D
Fasen.. bara bra att man kan få dansa av sig *ler stort* :D
Ser verkligen fram till Karma 25/10 och Karma II 20/12... oh my, oh my... *nickar* :D
Och det verkar ju inte göra så mkt att de hamnar i JKPNG heller... vi verkar kunna gå land o rike för att hitta bra fester... ;)
Men det är det värt oxå :D

*ler*
När tror ni de kommer köra Karma i Falun? ;)
impulze
quote:
Obviously posted by teski
När tror ni de kommer köra Karma i Falun? ;)


när kommer dom köra karma HEMMA HOS MIG? :D hoho, once upon a time I had a dream, "chill-outen inne i badrummet"

men jönköping av alla hålor, (no offence) ;) men någon större stad som gbg sthlm eller malmö har väl ett större utbud till lokaler och utrustning, och framförallt PUBLIK? inte för 30 mil hindrar mig från att åka på dessa event, men jag skulle vilja veta varför dom väljer jkpg? har iofs hört något om att det är arrangörernas hemmastad men dom borde ju göra mer pengar i en större stad då det finns fler intresserade på plats?
SteveTranz4ever
Synd man missar/missade Karma 1, man e ju inte helt inne på psy men Infected hade vart coola att se...

Hur dessa är nu till Karma 2... de vettifan
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement