|
Dc hub...
|
View this Thread in Original format
| ReivanT |
| Någon som vill va med å starta en svensk trance dc hub?! |
|
|
| St_Andrew |
| Om du har bandvidd o så, sure i'm on! |
|
|
| ReivanT |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Om du har bandvidd o så, sure i'm on! |
har du ngt att tillföra då? kan du progga?! |
|
|
| reveal |
| vill inte vara sån, men jag tror det är emot reglerna att diskutera fildelning på TA... alla trådar om hubbar etc tas bort från de andra rummen... är kanske ok på de lokala? mindshooter vet, vad säger du? |
|
|
| Vizay |
| onödigt å starta ännu en hubb med massa TA's när den stor aredan finns :) |
|
|
| mindshooter |
Det stämmer reveal. Hub trådar ska stängas numera, det är för att sidan ska kunna fortsätta existera rättsligt sett.
Sorry |
|
|
|
|