return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Dc hub...
View this Thread in Original format
ReivanT
Någon som vill va med å starta en svensk trance dc hub?!
St_Andrew
Om du har bandvidd o så, sure i'm on!
ReivanT
quote:
Originally posted by St_Andrew
Om du har bandvidd o så, sure i'm on!


har du ngt att tillföra då? kan du progga?!
reveal
vill inte vara sån, men jag tror det är emot reglerna att diskutera fildelning på TA... alla trådar om hubbar etc tas bort från de andra rummen... är kanske ok på de lokala? mindshooter vet, vad säger du?
Vizay
onödigt å starta ännu en hubb med massa TA's när den stor aredan finns :)
mindshooter
Det stämmer reveal. Hub trådar ska stängas numera, det är för att sidan ska kunna fortsätta existera rättsligt sett.

Sorry
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement