|
אלוהים ישמור אותי מה היה לי היום (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
הוא שם אגזוז ספורט עושה ווום ווום חמוד כזה לא חזק כמו לחץ לא נראה לי שיגידו לו משהו
אני שונא את האגזוז לחץ תוקע נודים
ועל איזה עוד שיפורים יכולים להגיד לו משהו??? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי צודק!
על פילטר פתוח לא יכולים לעשות כלום... על אגזוז יכולים לזיין אותך
משהו עם זה שזה מזהם יותר את הסביבה או אנערף!
אבל אנשים שהולכים ומשפרים ככה את האוטו מעבירים טסטים בקומבינות...
אני מכיר אחד שהיה לו פג'ו 205 עם מנוע 1.4, הוא הוציא לה את המנוע והכל ושם מנוע 1.9 טורבו...
חתיכת מטוס הכין לו...
העביר טסטים רק בקומבינות |
חחחח
במקרה ראיתי היום פג'ו 205 אדומה ברחובות קרית אונו עושה רעש מטורף- יותר מאשר אוטו ששמו לו אגזוז לחץ |
|
|
| -CosmicFire- |
לאח של חבר שלי יש פיאט פונטו אדומה חושילינג קלטנית
שם לה רשתות מנמיכים(ספויילרים נראה לי) אגזוז ספורט קלטני עושה רעש חזק אבל לא נודי והחליף לה את המנוע
השבוא אנחנו יושבית איתו ביום שישי בלילה באותו פיתאום הוא מתחיל לעשות חרקות מול הקניון
איזה קטעים איתו גמור זה
הוא ועוד חבר שלי מסיעים אותנו בבוקר לבצפר
אותי לא כי אני נוסע עם אבא שלי אבל את חברים שלי הם לוקחים כל יום
איזה קטלני
מלא רמקולים
2סאבים
כל האוטו קופץ |
|
|
| Q-PiXeL |
רק לידע כללי אין כזה דבר אגזוז לחץ במכוניות
;) :p
אגזוזי לחץ הולכים רק באופנועים
במכוניות זה נקרא אגזוז זרימה חופשית
Free Flow
בקשר לטסט אז זה תלוי איזה אגזוז זה
אם זה משהו חאפרי שבאמת עושה יותר מדי רעש הוא לא יעבור
אגזוזים נורמלים של חברות גדולות יעברו טסט בלי הרבה בעיה
ויתנו סאונד יפה
והקטע של הזיהום סביבה אז זה יכול לדפוק תטסט אם מורידים את הממיר הקטליטי
שזה בעקרון החרטה שמנקה תגזים של המנוע
יש את אלי
Max Power
שהוא שיפר כמה הונדות ואימפרזות ממש מדהים!
ההונדות קיבלו טורבו
הייתה אחת בתערוכת הרכב האחרונה, מפחיד רצח
היא עמדה עם מכסה מנוע פתוח והוא נתן גז הטורבו מפחידדדד!!
:p |
|
|
| LioR |
מזכיר את מהיר ועצבני...
דרך הגב נאונים מתחת למכונית לא חוקי בארצנו הקטנטונת |
|
|
| Hell_Copter |
אני נוסע עוד מעט כנראה לרדינג ולקניון הזהב
נודיע אחר כך איזה מכוניות עצבניות ראיתי שם :) |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי קודם בקניון הזהב...
פי יא רבאק איזה מכוניות היו שם!!!
ודרך אגב...
ראינו גם את שתי ההונדות שדיברת עליהן קוסמיק...
באמת משופרות תחת!!!!!!!!
דפקו וואחד ספוילר לירוקה עם הנשרים.... אבל אין לה שום אגזוזים בולטים...
אבל ללבנה יש שניים ענקיים!!!!
גם הלבנה יפה טילים!!! והג'אנטים שלה מדהימים!!
הג'אנטים של הירוקה סתם מעפנים...
אבל היו שם מכוניות גם משופרות לגמרי...
בעיקר מה שבלט לי לעיניים היו איזה טיטי אחת ממש יפה עם פנסים שחורים מקדימה ובלי כל הסמלים שזה היה ליגה!!
ויגואר אחת עם שני אגזוזים קטנים חמודים שהיא הייתה פשוט יפה...
ועוד איזה אופל טיגרה ששמו לה ספויילר שממש אהבתי... משהו בסגנון ששמו על הירוקה
קיצר... היו אחלה מכוניות שם!!
אולי מחר נסע לקניון איילון למפגש שיש שם אחרי הצהריים... יש לי חברים שנוסעים לשם...
או אם צח ירצה נסע... הוא רצה לבוא איתי היום אבל לא יצא (למרות שבסוף היה מקום צח... אבל הפלאפון שלך לא זמין!! וידעתי שיש מקום רק אחרי שנכנסתי לאוטו של חבר שלי)1 |
|
|
| -CosmicFire- |
הטיגרה שראיתה הייתה כסופה עם כנף כמו של ההונדה הירוקה?!?!?
אם כן אז גם אותו אני מכיר הוא היה עם ההונדה
והיתה עוד אופל אסטרה צהובה איתם?!?!?
ואת הלבנה (של אח של הבעלים של הירוקה) הוא שיפר פחות כי הוא שיפר אותה כדי למכור אותה... |
|
|
| Q-PiXeL |
רועי, שמעתי היה שמה משטרה ובאלגנים ביום חמישי בזהב
גם רצו לגרור את ההונדה הירוקה הזאת בגלל שהשוטרים היו בטוחים שהרכב הזה מיועד לרייסים
:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
לטיגרה היה ספויילר דומה לשל ההונדה הירוקה כן... אבל היא לא הייתה כסופה... היא הייתה כחולה כהה כזאת... והקדימה שלה היה עם פול כונסי אוויר... משהו יפה לגמרי
לא זיהינו שזה טיגרה עד שעמדנו מהצד שלה!!
וההונדה הלבנה נראית משופרת יותר מהירוקה... לפחות מבחינה חיצונית...
ויכול להיות שהיו בלאגנים... אבל לא שאנחנו היינו שם...
נסענו משם יחסית שהיו עוד המון אנשים...
נתנו לנו כבוד משהו בסט... היינו עם האלפא 156 של חבר שלי...
וחבר שלי חיפש לעשות רייסים שם עם איזה ראלי או 205 משופרת... כאלה שהוא יכול לקחת :)
אבל לא מצא... :D |
|
|
| -CosmicFire- |
חחח איזה שכונה זה
אבל אני מעדיף את הירוקה מאשר הלבנה... |
|
|
| DJ_Yuval |
בדיוק ראיתי היום את המכונית הירוקה שבתמונה יוצאת מהתיכון שלי עם 4 כוסיות בפנים!!!
:whip:
יפה לאללה
אבל רואים שזאת מכונית ישנה שצבעו אותה |
|
|
|
|