|
המדינה יוצאת מכלל שליטה!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מסכים איתך רועי
אבא שלי כזה
"מה הוא חוזר, שישאר שם"
ובקשר לערפאת קדוש מעונה
פחחח, רוב הפלאשתינאים שונאים אותו ושמים עליו זין רק מתים שהוא ימות
אני בטוח שערפאת לא יהיה. יהיה יותר טוב |
ראסמיי
אבל נקווה שימצאו פתרון למרות שאני לא מאמין בזה!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
אחת מהאורחות במלון שאני עובד בו... שמעה חדשות ושמעה על הפיגוע שהיה בירושלים, והבן שלה היה שם...
קיצר קיבלתי קריאה דחופה אש לעלות לחדר שלה כי היא קיבלה התקף...
יו איזה סרט זה היה, סרט רע מאוד |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מסכים איתך רועי
אבא שלי כזה
"מה הוא חוזר, שישאר שם"
ובקשר לערפאת קדוש מעונה
פחחח, רוב הפלאשתינאים שונאים אותו ושמים עליו זין רק מתים שהוא ימות
אני בטוח שערפאת לא יהיה. יהיה יותר טוב |
דיברתי על אירגוני הטרור ועל הפנאטים ולא על הציבור הפלסטיני הפשוט יש הבדל |
|
|
| DjChook |
| אירגוני הטרור תמיד יעשו פיגועים כל עוד אין איזה הודנא מטומטמת או שנהרוג אותם לפני שהם הורגים אותנו |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DjChook
ובקשר לערפאת קדוש מעונה
פחחח, רוב הפלאשתינאים שונאים אותו ושמים עליו זין רק מתים שהוא ימות
|
אתם לא יודעים כמה זה נכון... זה כל כך מנטיול ערבים לחשוב ככה. זוכרים שאמריקה איימה לתקוף את עירק? העם העיראקי נשבע שיגן על סדאם בגופו. כי הוא המנהיג. ומה קרה בכיכר העיר של בגדד? אלפי תושבים פירקו את הפסל של סדאם ורקדו ברחובות. אותו דבר פה. ברגע שהוא ילך אף אחד לא יזכור אותו בכלל. ואז הם לא יפחדו ויוכלו לדבר על כמה רע הוא היה. היום הם לא יכולים. למה? כי הוא הראיס.
| quote: | Originally posted by DjChook
אני בטוח שערפאת לא יהיה. יהיה יותר טוב |
לגבי זה אני לא בטוח... אני לא יודע מה עדיף. שהוא יהיה במוקטעה ויעשה כאילו הוא שולט במצב, או שהחמאס ישליט בלגאן ברחובות שם באופן גלוי. ואולי גם יהפוך לארגון ראשי של כל הפלשתינים. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by deluxe
אתם לא יודעים כמה זה נכון... זה כל כך מנטיול ערבים לחשוב ככה. זוכרים שאמריקה איימה לתקוף את עירק? העם העיראקי נשבע שיגן על סדאם בגופו. כי הוא המנהיג. ומה קרה בכיכר העיר של בגדד? אלפי תושבים פירקו את הפסל של סדאם ורקדו ברחובות. אותו דבר פה. ברגע שהוא ילך אף אחד לא יזכור אותו בכלל. ואז הם לא יפחדו ויוכלו לדבר על כמה רע הוא היה. היום הם לא יכולים. למה? כי הוא הראיס.
|
עוד פעם,דיברתי על ארגוני הטרור והפנאטים שרואים בעארפת כאח מעונה ואומלל כבר מהציונים ומהפעולות שלהם ובנוסף אל תשווה בין סאדאם לעראפת שאין לו שליטה על כול האירגונים והכוחות בצורה שלסאדאם היה |
|
|
| TinkerbeL |
כל הוויכוחים האלה אחרי הפיגועים.........
כבר 3 שנים זה כמעט אותו טקסט
נמאס כבר!
בדרך כלל אני רואה את הפיגועים האלה בטלויזיה
תמיד זה ניראה רחוק, לא בעולם שלי
חוץ מאתמול...........
חבר שלי עכשיו בצריפין בקורס אתמול היה היום ה1 שלו שם
מזל שהוא היה קצת טיפש ועלה על אוטובוס לא נכון
בזכות זה הוא לא היה שם כשהמחבל התפוצץ |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל דלוקס...
שיש שליט עריץ אי אפשר ללכת נגדו כי אז אתה נענש
באופן גלוי אתה עושה משהו אתה מת..
באופן סמוי אתה יכול לעשות דברים עד שתתפס...
אז ראסמי מיותר!
תאמין לי שהאנשים בעירק לא אהבו את המשטר... אבל הם התרגלו אליו... אחרי כל כך הרבה שנים לחיות בחרא הזה... גם אתה תתרגל!
דבר שני...
על מה בדיוק אתם מתווכחים?!
על כמה ערפאת חשוב לפלשתינאים!?
צאו מהסרט...
זה לא הדבר החשוב פה... ת'אמת.. זה לא מעניין אף אחד!!
העיקר שישראל תגיב לערבים כבר!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
העיקר שישראל תגיב לערבים כבר!! |
שמע אחי אני גם חושב זה נכון מה שאתה אומר שצריך לרסק אותם כמו שהיה כתוב בעיתון שהבטיחו...
אבל עדיין די קשה כבר להאמין, שנגיב בכלל מספיק, אולי נגיב בהתחלה בפול גאז, עד שכמה ילדים ימותו ועד שעוד עיר יהיה בה "טבח" ושוב יחזור אותו שיט
זה ברור עכשיו שאם צריך להגיב אז להגיב בפולללל העוצמה בלי לשים זין על אף אחד,
אבל באמת קשה להאמין שזה יקרה,
מה נעשה חומת מגן 2?
הרי מספר אחד לא באמת הביאה לתוצאות אמיתיות....
חוץ מאולי זה שהיא הובילה לכל הרעיון החדש הזה לעשות "רפורמה" אצלהם..
שזה בעקרון רעיון טוב, אבל שוב כל רעיון שמעלים מנסים,
הכל זה רק בחצי הדרך ולא מתקדמים לשום מקום,
אני מאמין שלמודיעין שלנו היה די ברור אחרי תקופה מסויימת שאבו מאזן לא ישרוד הרבה זמן,
אבל מה כבר עשינו בנידון, כלום....
זה הכל מסובך....
גם קשה לי להמאין שעכשיו נשלח מטוסים להוריד להם את כל הערים כדי לא לחזור על
"ג'נין 2"
שעיבדנו שמה 22 חיילים :(
בטח ניכנס שוב עם חיילים כדי לרצות את ארה"ב
אז בעצם אני לא רואה תקווה....
פעם התקווה שלי הייתה שיעשו רפורמה ואז נוכל להתחיל איזה תהליך חיובי או משהו...אבל בינתיים לא רואה איך יכול לקום שלטון נורמלי שמה
עכשיו חושבים אולי אם יחסלו את ארעפת,
אבל מי יודע....
עוד כמה שנים הוא מת לבד, אמן ימות מחר כבר הכלב |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי מסכים איתך :)
רק בקשר לעראפת
אפשר גם למשל לשים לו רעל באוכל או לגרום למוות טבעי
להעלים אותו זה לא הבעיה
פשוט צריך לחשוב קדימה. |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה אחי מסכים איתך :)
רק בקשר לעראפת
אפשר גם למשל לשים לו רעל באוכל או לגרום למוות טבעי
להעלים אותו זה לא הבעיה
פשוט צריך לחשוב קדימה. |
שמע אחי יש לך ראש מפותח ביותר
אבל תאמת יש משהו במה שאתה אומר שצריך להרוג צריך היה לחסל אותו ממזמן!!!
וטוב שאתמול החליט הקבינט להעיף מיפה את ערפאת הוא שפך לנו הרבה דם פה!!! |
|
|
| deluxe |
אני מבטיח לכולכם
שבכמה ימים אחרי שיחסלו אותו או מה שלא יעשו לו יהיו מהומות רציניות בכל השטחים, אבל שנה-שנתיים אחרי זה הם ידברו על כמה הוא היה רע וכמה טוב שהוא הלך. |
|
|
|
|