|
M_S_N adressen (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| ^hahahaha stoefer |
|
|
| CygnusX |
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar die nieuwe MSN Beta ziet er echt wel mooi uit :)

Heb mezelf toegevoegd zodat je kan zien hoe dat het eruit ziet als Winamp opstaat.
Hier te downloaden voor diegenen die 'm willen. En op www.mess.be staat een Mess Patch die 'm helemaal naar je wensen tweakt ;) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar die nieuwe MSN Beta ziet er echt wel mooi uit :)

Heb mezelf toegevoegd zodat je kan zien hoe dat het eruit ziet als Winamp opstaat.
Hier te downloaden voor diegenen die 'm willen. En op www.mess.be staat een Mess Patch die 'm helemaal naar je wensen tweakt ;) |
Damn, zo onoverzichtelijk :nervous: Ik denk dat ik mijn huidige msn wel laat staan... |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by CygnusX

nice die winamp plugin... welkeen is dat? Ook te vinden op mess.be?
thanks |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Pheatus
nice die winamp plugin... welkeen is dat? Ook te vinden op mess.be?
thanks |
Ik dacht dat, als ge die Mess Patch van www.mess.be installeert, dat ge dan voor Winamp support/plugin kon kiezen. |
|
|
| Pheatus |
hmmm, blijkbaar werkt dit enkel bij v7.0604 van MSN Beta
effe installeren, en dan de juiste versie van die Mess Patch.
Thanks |
|
|
| Mr w00dy |
| massas patches, maar best wachten tot nieuwere beta, want zijn tamelijk wa leaks in deze versie. zeer grote memory leak! |
|
|
| Push2005 |
Heb deze thread nu pas ontdekt, schande hé :whip:
Mensen die mij willen toevoegen:
adriaenssens underscore luc at hotmail dot com ! |
|
|
| BZRK |
Ow lekker
kenny dot lefebre at hotmail dot com
You never know |
|
|
| mellow_head |
| *hup met de geit* |
|
|
| Real |
| Bleh kben nie zo echt nen msn-chatter, dus bespaar u de moeite :) |
|
|
| Bunz |
| Ik vind die MSN 7 echt dikke prul ! kben blij dak em hier op kot nog nie geinstalleerd heb :) |
|
|
|
|