return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
M_S_N adressen (pg. 14)
View this Thread in Original format
Kaidreas
^hahahaha stoefer
CygnusX
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar die nieuwe MSN Beta ziet er echt wel mooi uit :)

Heb mezelf toegevoegd zodat je kan zien hoe dat het eruit ziet als Winamp opstaat.

Hier te downloaden voor diegenen die 'm willen. En op www.mess.be staat een Mess Patch die 'm helemaal naar je wensen tweakt ;)
Nabistai
quote:
Originally posted by CygnusX
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar die nieuwe MSN Beta ziet er echt wel mooi uit :)

Heb mezelf toegevoegd zodat je kan zien hoe dat het eruit ziet als Winamp opstaat.

Hier te downloaden voor diegenen die 'm willen. En op www.mess.be staat een Mess Patch die 'm helemaal naar je wensen tweakt ;)

Damn, zo onoverzichtelijk :nervous: Ik denk dat ik mijn huidige msn wel laat staan...
Pheatus
quote:
Originally posted by CygnusX

nice die winamp plugin... welkeen is dat? Ook te vinden op mess.be?

thanks
CygnusX
quote:
Originally posted by Pheatus
nice die winamp plugin... welkeen is dat? Ook te vinden op mess.be?

thanks

Ik dacht dat, als ge die Mess Patch van www.mess.be installeert, dat ge dan voor Winamp support/plugin kon kiezen.
Pheatus
hmmm, blijkbaar werkt dit enkel bij v7.0604 van MSN Beta
effe installeren, en dan de juiste versie van die Mess Patch.

Thanks
Mr w00dy
massas patches, maar best wachten tot nieuwere beta, want zijn tamelijk wa leaks in deze versie. zeer grote memory leak!
Push2005
Heb deze thread nu pas ontdekt, schande hé :whip:

Mensen die mij willen toevoegen:

adriaenssens underscore luc at hotmail dot com !
BZRK
Ow lekker

kenny dot lefebre at hotmail dot com

You never know
mellow_head
*hup met de geit*

Real
Bleh kben nie zo echt nen msn-chatter, dus bespaar u de moeite :)
Bunz
Ik vind die MSN 7 echt dikke prul ! kben blij dak em hier op kot nog nie geinstalleerd heb :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement