|
-=WVG=- 2000 thread!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Blik |
gefeliciteerd jongen, je bent de 2000 grens alweer gepasseerd zag ik net, op naar de volgende 1000
(volgens mij mogen deze thread eigenlijk niet meer, maja ik ga hem niet sluiten:D) |
|
|
| TranceFool |
| Ja, gefeliciflapstaart!!!!! |
|
|
| -=WVG=- |
Eigenlijk is dit een useless thread maar omdat ie over mij gaat mag hij open blijven...:)
Toch Hartelijk Bedankt !
 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Eigenlijk is dit een useless thread maar omdat ie over mij gaat mag hij open blijven...:)
Toch Hartelijk Bedankt !
|
net of jij daar zeggenschap over hebt..........:p, doe rustig aan met het bier, moeten vanavond ook nog aan de bak:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
net of jij daar zeggenschap over hebt..........:p, doe rustig aan met het bier, moeten vanavond ook nog aan de bak:D |
Oh ja, das waar :rolleyes: ...Ach ja :)
Half negen ben ik van de partij in het ADK-huis...:p |
|
|
| [A|ienFactory] |
| Congrats dood! |
|
|
| Dj Lex |
| Nou gefeliciteerd jongen. |
|
|
| Miss Proximus |
pas maar op lex! hij hijgt in je nek :p
congratz!!!!!!!:) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
pas maar op lex! hij hijgt in je nek :p
|
Nou Nou Nou Nou... |
|
|
|
|