return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלוהים יעזור לי!!!!!
View this Thread in Original format
arik
WTF?????@#$@!#%!#!??????@!$#!@


מה זה החיה הרעה הזאת????

מישהו יודע על זה דברים?



http://tek.moo.jp/_img/224.jpg
Q-PiXeL
צח שם תמונה של זה כבר באחד הת'רדים פה
וגם דיברו על זה

נדמה לי בת'רד של
soundwave
על איך שהוא לא מצליח להסביר לחבר שלו למה פאטיפון עדיף על סידי
arik
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
צח שם תמונה של זה כבר באחד הת'רדים פה
וגם דיברו על זה

נדמה לי בת'רד של
soundwave
על איך שהוא לא מצליח להסביר לחבר שלו למה פאטיפון עדיף על סידי


באסה איתך:(
Hell_Copter
ראסמי שטות :)

בגלל חוסר ראיות אני נאלץ לסגור את התיק :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement