return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Dijkshoorn schoffeert Tiësto fans (pg. 2)
View this Thread in Original format
Valhalla
ach, sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen dat andere wat meer geluk hebben en ook net wat meer pleuro's verdienen.
al vind ik wel dat ie gelijk heeft over de steeds commercieler wordende thijs, en zijn steeds groter groeiende 13-jarige tmf kijkers fanclub geeft met de reacties op dat forum wel aan in welk stadium hij beland is.

en btw, via die nozzman kwam ik ook nog een toepasselijke voor vandaag tegen :
TranceFool
Snap niet dat mensen die knakker serieus nemen, lekker laten lullen
Teknikol
Die dijkshoorn maakt niet al teveel van zn leven zeg.
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool
Snap niet dat mensen die knakker serieus nemen, lekker laten lullen

Kijk jij begrijpt het :)
Wat een gedoe allemaal zeg. Dat mensen zich er ook serieus druk over kunnen maken. Wat boeti het nou als persoon A iets over persoon B zegt? Denk dat de meeste mensen wel weten dat persoon A dan uit ze nek lult
Ik lach erom. Wat hij dan neerzet zet ie altijd wel grappig neer, dat het niet waar is neem ik maar voor lief :p
MaGiK54
In de column klinkt iemand die het niet kan uitstaan dat iemand anders succes heeft. Vind persoonlijk ook dat de Tiësto-hype een beetje te ver gaat, maar ja dat kan gebeuren. Als ik terug denk aan de tijden dat Tijs alleen bekend was onder het clubpubliek dan krijg ik ook wel weer een beetje heimwee. Voor ƒ 25,00 in de Eau de allereerste solo met alleen maar mensen die Tijs vanwege zijn muziek die hij draaide kende en niet vanwege de naam "Tiësto" en "Flight 643".

Hij heeft wel gelijk dat er nu wel meer TMF-kiddos op Tiesto afkomen, heb het meegemaakt in de Hollywood, dat een dik kansloos grietje van een jaar of 16 op een briefje haar naam + telefoonnummer + kusjes schreef en aan Tijs gaf tijdens het draaien. Dit hoort niet in een club thuis (ok Hollywood is niet echt een club). Ik heb het vaker gezegd, ik word kots misselijk van al die dwazen, die foto's moeten maken van Tiesto en persé een handje moeten geven of als een idioot de aandacht willen van hem, dit hoort allemaal niet thuis in een club. Laat de dj zijn werk doen, toon respect tijdens een set om helemaal uit je dak te gaan, maar val een dj of het nou Tiesto is of een andere niet lastig tijdens het draaien met bull-.

Maar ja kan me verder ook niet echt meer storen aan al die mensen die alleen voor de naam "Tiesto" komen, ga wel ergens staan waar het lekker rustig is en geniet van de muziek die hij draait en daar draait alles toch nog om "genieten". Voel me ook niet verheffen boven de rest, want iedereen moet toch ergens beginnen met clubben en de mensen die alleen maar een keer voor Tiesto komen, die zie je vaak genoeg ook niet meer terug in een club, want hun wens is in vervulling gegaan "ze hebben Tiesto eens gezien".
Duke2003
162 reacties op tiesto.com over deze column :eyes: zieke !
PCP2017
dijkshoorn?!?!
wtf wie is dat, muahahaha:haha:

who cares wat een of andere kansloze rukker schrijft!?
tering.
M_Peror
quote:
Originally posted by raoel
(Alle tekst)

Dank je wel. Je hebt alles geschreven wat ik er over wilde zeggen. Makkelijk scoren van die Dijkshoorn, dat is het.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by PCP2017
dijkshoorn?!?!
wtf wie is dat, muahahaha:haha:

who cares wat een of andere kansloze rukker schrijft!?
tering.

Als je em niet kent is het niet meteen een kansloze rukker hoor...
M_Peror
quote:
M_Peror, jouw mening telt! Veronica wil graag weten wat jij er van vindt.

Kijk, dan vraag je erom he? :D

arj1o1
quote:
Originally posted by M_Peror
Kijk, dan vraag je erom he? :D

reactie gegeven?
Hitman
Ik ga hier geen woorden aan vuil maken...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement