return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Britta Spjut transar! (pg. 2)
View this Thread in Original format
NooN
ahhhaaaa. Jag har alltid undrat vad Enya var för musikstil..:p
Endre

ge bruden en chans vafan, det kanske blir nåt i stil med andain? det vore kool
cviper
quote:
Originally posted by mindshooter
sjunga techno är aslätt:

eh oh ah oh *unz* eh oh uh oh *unz* eh oh ah oh *unz* eh oh uh oh *unz*

:haha: :haha:

Vi får väl alla se fram emot Britney Spears live at Trance Energy '04 :nervous: :wtf:
teski
Dj Britney HA HA HA :D
Behövde bara få det ur mig.. *lol*

Uj uj uj uj...
Verkar som att hennes skivförsäljning går dåligt? ;)
dbl
quote:
Originally posted by Endre

ge bruden en chans vafan, det kanske blir nåt i stil med andain? det vore kool

exakt... här sitter ni och trackar ner på henne... tänk om det hon gör blir skit bra... vem vet....

tillslut kanske man e på nån trance fest och dansar låss totalt till britney :) :toocool:

vem vet.. kan ju alltid hända ;)
JayBee
Jo det är sant men jag tror ioförsig att de skrivet lite tokigt i tidningen. jag tvivlar starkt på att hon kommer göra den typen av "trance" som vi vet :P
teski
quote:
Originally posted by dbl
exakt... här sitter ni och trackar ner på henne... tänk om det hon gör blir skit bra... vem vet....

tillslut kanske man e på nån trance fest och dansar låss totalt till britney :) :toocool:

vem vet.. kan ju alltid hända ;)

*lol* uuh menar inte att tracka ner på den stackars människan..
Hon kan inte ha det lätt.. :P

men från erfarenhet så måste jag säga att det aldrig brukar låta speciellt bra.. när popstars goes "trance", enligt mitt tycke...

I mean, before we know it så kommer Arvingarna gadda ihop sig med Petter och börja med Psytrance *skrattar*

Hmm... now there's a temporary solution :crazy:
reveal
quote:
Originally posted by teski
*lol* uuh menar inte att tracka ner på den stackars människan..
Hon kan inte ha det lätt.. :P

men från erfarenhet så måste jag säga att det aldrig brukar låta speciellt bra.. när popstars goes "trance", enligt mitt tycke...

I mean, before we know it så kommer Arvingarna gadda ihop sig med Petter och börja med Psytrance *skrattar*

Hmm... now there's a temporary solution :crazy:

inte bestämt dig ifall du vill prata svenska eller engelska? :)
JayBee
Svengelska är coolt! :)
teski
quote:
Originally posted by reveal
inte bestämt dig ifall du vill prata svenska eller engelska? :)

*ler* det beror på hur du menar... säger du T-shirt istället för Tetröja? :tongue2:

Ibland så kommer vissa engelska meningar o fraser fortare upp i mitt huvud, än svenska fraser ...
Och ibland så får jag det inte ens att låta hälften så bra på svenska, som det låter på engelska..

Den sista meningen ska egentligen vara ett quote från "Homer simpson".. så den måste mer eller mindre vara på engelska för att ngn ska fatta *lol*

"popstars goes trance" - hur ska jag översätta detta på ett bra sätt? *fundera*
"När populärmusiks-artister går trance?".. förstå.. jag fick en blackout *lol* :D

"I mean, before we know it"- ah just ja.. det här heter "innan vi vet ordet av så.." *ler busigt* :D

Ber om ursäkt om min svengelska stack dig i ögonen.. men ibland blir det helt enkelt så... :D

Dj_ExOn
Haha jag har inga problem med svengelska. Är likadan.

Går det fortare att skriva ut det engelska ordet så gör jag det.

:clown:
chjo
Den här tråden har vänt lite eller??

Men för att hålla mig till ämnet, så tycker jag att det är skitbra det fröken gör. Tänk i en förlängning om hon blir en liten trance-singer, vilka nya dörrar som skulle öppnas för trance-scenen.

Cosmis Gate feat. Britney Spears - xxxxxxxxxxx (hard trance mix) :disbelief
Tiesto feat. Britney Spears - xxxxxxxxxxx (Club mix) :crazy:

osv... fett tycker jag.
Sen att jag inte är nån fantast av just Brittan, men bra för musiken tror jag.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement