return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הגיע הזמן שהעולם ידע מה באמת קורה אצלנו!!!
View this Thread in Original format
LioR
http://rotter.net/israel/

וזה מתאר את המצב בארץ פעם אחת לטובתנו

אני מתכוון להפיץ את זה בכל פורום אמריקאי צרפתי הולנדי תמני ומה שלא יהיה בכל העולם

אני מציע לכם לעשות אותו דבר
DjChook
מה נזכרת בזה פתאום ?
DJ-Kreing^^
אחי אל תיהיה פזיז...
כמו שאנחנו לא היינו רוצים שאיזה פלצן יבוא לפה ויתחיל לזיין לנו את השכל על מה שאנחנו עושים לערבים, ולפתוח פה דיוני פוליטיקה חריפים, ככה גם הצרפתים האמריקאים ההולנדים והתימנים גם לא רוצים שתעשה להם את זה.

אם בא לך פרסם את זה בפורום פוליטיקה...

אבל לא נראה לי שזה מתאים ללכת עם זה לכל הפורומים המקומיים, סתם תצא טמבל, ולא רק אתה גם כל הפורום ישראלי.
נכון חשוב שכולם יראו את זה אבל אל תכפה את זה על אף אחד, שים לינק בפורום פוליטיקה וזהו.

:rolleyes:
LioR
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אחי אל תיהיה פזיז...
כמו שאנחנו לא היינו רוצים שאיזה פלצן יבוא לפה ויתחיל לזיין לנו את השכל על מה שאנחנו עושים לערבים, ולפתוח פה דיוני פוליטיקה חריפים, ככה גם הצרפתים האמריקאים ההולנדים והתימנים גם לא רוצים שתעשה להם את זה.

אם בא לך פרסם את זה בפורום פוליטיקה...

אבל לא נראה לי שזה מתאים ללכת עם זה לכל הפורומים המקומיים, סתם תצא טמבל, ולא רק אתה גם כל הפורום ישראלי.
נכון חשוב שכולם יראו את זה אבל אל תכפה את זה על אף אחד, שים לינק בפורום פוליטיקה וזהו.

:rolleyes:


לא התכוונתי בפורום של טראנס אדיקט פורומים בעולם בלי שום קשר לטראנס אדיקט




זה פעם ראשונה שאני רואה את זה DjChook
DjChook
ואלה ליאור זה רץ באינטרנט כבר שנתיים...
YuVaL
שמעתם שהיה מחבל בגדרה?
Rising
יא מוזרים הדם עלה לראש או מה?

איזה נושאים יש פה לאחרונה

"אלוהים ישמור אותי מה היה לי היום"
"המדינה יוצאת מכלל שליטה!!!!!!!!"
"שאלוהים יעזור לי!!!!!"
"הגיע הזמן שהעולם ידע מה באמת קורה אצלנו!!!"

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Hell_Copter
לפי דעתי כל הקטע הזה מיותר...
וזה לא חדש במיוחד...
אם זה היה כל כך חדש היו מתרכזים בפיגועים האחרונים יותר ולא בלינץ' ברמאללה לדוגמה...

אבל גם עם זה אתה לא תוכיח לאף אחד כלום
אז הערבים יביאו לך מצגת כזאת עם תמונות של ילדים מתים...
ומה אז?

קיצר... מיותר אם אתה שואל אותי
LioR
quote:
Originally posted by YuVaL
שמעתם שהיה מחבל בגדרה?


כן אחי אלעד אמר לי ואז גם בומברג הודיע לי

פחד אלוהים!

דוגרי אני מפחד לצאת עכשיו בגדרה לא יודע נראה
Scorchio
עם כל הכבוד ליאור אתה אידיוט.

coby
איזה מצגת מפגרת אחי...

לא נותנת כלום, למי אנחנו מנסים לעשות שטיפת מח ?
זה עושה אותנו מפגרים כמו מה שהערבים עושים.. אנחנו יותר טובים מזה !
Viber
quote:
Originally posted by guetag
http://news.walla.co.il/?w=//440008

:)


לאאאאאאאאאאאאאאאאא לאאאאאאאאאאאאאאאא
רק שלא יהרגו את אורי
:nervous: :nervous:

חחחחחחח התמימות והטיפשות השמלאנית-קיצונית תמיד מצחיקה אותי
:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement