|
הגיע הזמן שהעולם ידע מה באמת קורה אצלנו!!!
|
View this Thread in Original format
| LioR |
http://rotter.net/israel/
וזה מתאר את המצב בארץ פעם אחת לטובתנו
אני מתכוון להפיץ את זה בכל פורום אמריקאי צרפתי הולנדי תמני ומה שלא יהיה בכל העולם
אני מציע לכם לעשות אותו דבר |
|
|
| DjChook |
| מה נזכרת בזה פתאום ? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אחי אל תיהיה פזיז...
כמו שאנחנו לא היינו רוצים שאיזה פלצן יבוא לפה ויתחיל לזיין לנו את השכל על מה שאנחנו עושים לערבים, ולפתוח פה דיוני פוליטיקה חריפים, ככה גם הצרפתים האמריקאים ההולנדים והתימנים גם לא רוצים שתעשה להם את זה.
אם בא לך פרסם את זה בפורום פוליטיקה...
אבל לא נראה לי שזה מתאים ללכת עם זה לכל הפורומים המקומיים, סתם תצא טמבל, ולא רק אתה גם כל הפורום ישראלי.
נכון חשוב שכולם יראו את זה אבל אל תכפה את זה על אף אחד, שים לינק בפורום פוליטיקה וזהו.
:rolleyes: |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אחי אל תיהיה פזיז...
כמו שאנחנו לא היינו רוצים שאיזה פלצן יבוא לפה ויתחיל לזיין לנו את השכל על מה שאנחנו עושים לערבים, ולפתוח פה דיוני פוליטיקה חריפים, ככה גם הצרפתים האמריקאים ההולנדים והתימנים גם לא רוצים שתעשה להם את זה.
אם בא לך פרסם את זה בפורום פוליטיקה...
אבל לא נראה לי שזה מתאים ללכת עם זה לכל הפורומים המקומיים, סתם תצא טמבל, ולא רק אתה גם כל הפורום ישראלי.
נכון חשוב שכולם יראו את זה אבל אל תכפה את זה על אף אחד, שים לינק בפורום פוליטיקה וזהו.
:rolleyes: |
לא התכוונתי בפורום של טראנס אדיקט פורומים בעולם בלי שום קשר לטראנס אדיקט
זה פעם ראשונה שאני רואה את זה DjChook |
|
|
| DjChook |
| ואלה ליאור זה רץ באינטרנט כבר שנתיים... |
|
|
| YuVaL |
| שמעתם שהיה מחבל בגדרה? |
|
|
| Rising |
יא מוזרים הדם עלה לראש או מה?
איזה נושאים יש פה לאחרונה
"אלוהים ישמור אותי מה היה לי היום"
"המדינה יוצאת מכלל שליטה!!!!!!!!"
"שאלוהים יעזור לי!!!!!"
"הגיע הזמן שהעולם ידע מה באמת קורה אצלנו!!!"
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
לפי דעתי כל הקטע הזה מיותר...
וזה לא חדש במיוחד...
אם זה היה כל כך חדש היו מתרכזים בפיגועים האחרונים יותר ולא בלינץ' ברמאללה לדוגמה...
אבל גם עם זה אתה לא תוכיח לאף אחד כלום
אז הערבים יביאו לך מצגת כזאת עם תמונות של ילדים מתים...
ומה אז?
קיצר... מיותר אם אתה שואל אותי |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by YuVaL
שמעתם שהיה מחבל בגדרה? |
כן אחי אלעד אמר לי ואז גם בומברג הודיע לי
פחד אלוהים!
דוגרי אני מפחד לצאת עכשיו בגדרה לא יודע נראה |
|
|
| Scorchio |
| עם כל הכבוד ליאור אתה אידיוט. |
|
|
| coby |
איזה מצגת מפגרת אחי...
לא נותנת כלום, למי אנחנו מנסים לעשות שטיפת מח ?
זה עושה אותנו מפגרים כמו מה שהערבים עושים.. אנחנו יותר טובים מזה ! |
|
|
| Viber |
לאאאאאאאאאאאאאאאאא לאאאאאאאאאאאאאאאא
רק שלא יהרגו את אורי
:nervous: :nervous:
חחחחחחח התמימות והטיפשות השמלאנית-קיצונית תמיד מצחיקה אותי
:haha: |
|
|
|
|