|
[b]PARTY!:[/b] Armada Night 25 Oktober
|
View this Thread in Original format
| ambs |
Van Armin's Site:
First Armada Night ever:
We have scheduled the first Armada Night for Saturday 25th October in Kingdom, Amsterdam (former "Marcanti")
DJ line up:
Armin van Buuren
Signum
M.I.K.E.
Lange (Uk)
Pulser (Uk)
You can find more info about the DJ's at www.armadamusic.nl
Ofcourse we will publish more news about this event soon.
Valt alleen op de zelfde avond als Ferry Corsten Right of Way... Maar voor mij zou het geen moeilijk keuze zijn!!! Die lineup is om te KWIJLEN!!
alleen ben ik dan al in Amerika *SOB* |
|
|
| Chicane |
| quote: | Spider, Astrid, Dazzle en Marc van Bekkum dit weekend
Deze zaterdag een aantal van onze en jullie favoriete DJ's in de line up. Spider, ontvangt Astrid, Dazzle en Marc voor een avondje Xtralarge waar het dak er weer vanaf gaat.
Voor het einde van de week maken we het programma voor het eind van het jaar bekend en daar zitten een paar flinke klappers tussen. Zo hebben we ondermeer 25 oktober een Armada night, van Armin van Buuren's nieuwe label, met Armin van Buuren zelf in de hoofdrol. En ook komen Scott Bond en JFK weer een keer op bezoek.
XL
Jan van Galenstraat 6
Amsterdam
|
XLrage mailing :D |
|
|
| M_Peror |
| Hmmm is dit nou in plaats van, of naast die night tijdens het Amsterdam Dance Event!? Ik snap het nu helemaal niet meer... :conf: |
|
|
| arj1o1 |
| was dit niet een exlusieve party voor genodigden (200 people) |
|
|
| ambs |
Die Armada Night de 30e is een private party zoals Robert eerder zei....
Dit is een feest voor wie dr maar naartoe wilt, met de Armada artists ;)
Dus er zijn 2 "armada nights" |
|
|
| arj1o1 |
zeer duidelijk dan
:p
maar zeer netjessee lineup |
|
|
| ambs |
| Als ik er nog was geweest was het heel jammer voor Ferry... hahaha deze lineup is gewoon te goed!!! maar helaas!!! ik kan wel huilen dat ik dit moet missen :( |
|
|
| MaGiK54 |
Ziet er errug lekker uit, net dat ik er over na ging denken om naar Ferry te gaan. Ben zelf niet zo'n Ferry-fan, maar vrienden van me willen er wel heen, dus offer ik me maar op om mee te gaan. Maar dit is een zeer goed alternatief, line-up is geeeeeeeeil, maar Kingdom vind ik persoonlijk een balluhtent en ik had me voorgenomen nooit meer daar na toe te gaan.
Ga het in de groep gooien wat het wordt, allebei de opties hebben zijn voor- en nadelen. Laat het die vrienden van me maar beslissen, ik hobbel wel achter ze aan. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
tis toch laatst helemaal verbouwd, of heeft dat niet geholpen? |
Ik ben in april geweest tijdens 2 Days of Kaos, ik heb geen idee of het voor of na de verbouwing was, was mijn eerste keer daaro. |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik ben in april geweest tijdens 2 Days of Kaos, ik heb geen idee of het voor of na de verbouwing was, was mijn eerste keer daaro. |
Ja maar ik hoorde ook dat 2 days of Kaos EXCEPTIONALLY BAD was! hahahaha Met Armin Spectacular beviel Kingdom perfect!!! Veel ruimte, en je kon gewoon de dj booth in lopen hahahaha! :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ambs
Ja maar ik hoorde ook dat 2 days of Kaos EXCEPTIONALLY BAD was! hahahaha Met Armin Spectacular beviel Kingdom perfect!!! Veel ruimte, en je kon gewoon de dj booth in lopen hahahaha! :p |
Nou ik zie wel, mochten vrienden besluiten om naar Armin te gaan, dan gaan we Kingdom maar weer een kans geven. 2 days of Kaos was errug bad. Ben gevlucht uit de grote zaal toen Tiesto ging draaien, zo'n bagger sfeer hing er. |
|
|
| Dj Lex |
| HMMmmmmmmm heb net me kaartje voor Ferry gekocht :p Wordt nog lastig zeg, want solo's zijn ook speciaal :D |
|
|
|
|