return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טוב חבר'ה משעמם
View this Thread in Original format
Rising
יאללה מה השקט?????
יש פה הודעה וחצי בשבוע האחרון...

:whip:
רועי אתה חוסך עכשיו?
DjChook
הוא שומר את המילים לבלרוסית שלו

אהה ד"א אגב רועי
אתמול הגיע לשבת איתי ועם חברים שלי איזה ידידה של אחד מהם מירושלים

בקיצר חצי בלארוסית חצי רוסיה

שיאאאא הכוסית

שאלנו אותה כזה

"תשמעי... הבלרוסיות שאנחנו הכרנו... אוהבות לחגוג עם את מבינה אותי
גם את כזאתי"

קיצר בונה היא הייתה פצצה
חבר חודשיים, אבל פצצה
arik
quote:
Originally posted by DjChook
-חבר חודשיים, אבל פצצה

יש קשר?
Scorchio
quote:
Originally posted by arik
יש קשר?


מה אתה באמת כזה עילג או שאתה עושה את עצמך..

יש לה חבר חודשיים
כאילו דההה
arik
quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה באמת כזה עילג או שאתה עושה את עצמך..

יש לה חבר חודשיים
כאילו דההה

חלאס כבר להיות מסטול
פשוט לא הבנתי
כי הוא אמר
שיש לה חבר אבל היא פצצה
כאילו מה הקשר בין זה שיש לה חבר לזה שהיא פצצה
לא משנה
KrazyDJs
בעעע...
מה רצית אורן ?
אנשים התגייסו לא מזמן..
אז הם בצבא

חלק גם לימודים ואין להם זמן...


אבל אל דאג
בטוח הכל יסתדר עוד מעט
coby
בונאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא


אני מזה עייף


הלכתי לישון.. לילה טוב
itamarsan
quote:
Originally posted by coby
בונאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא


אני מזה עייף


הלכתי לישון.. לילה טוב

חחחחחחחחחחח
הדבר הכי זין שיש שאתה מכיר מישהי ואתה מסתדר איתה ממש מעולה
אבל יש לה חבר כוס עמק!!!
זה קרה לי לא פעם אחת...
Rising
חבורת סטלנים:o
AnthemFreak
quote:
Originally posted by itamarsan
חחחחחחחחחחח
הדבר הכי זין שיש שאתה מכיר מישהי ואתה מסתדר איתה ממש מעולה
אבל יש לה חבר כוס עמק!!!
זה קרה לי לא פעם אחת...

זתומרת שזה לא קרה לך אף פעם?:)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הוא שומר את המילים לבלרוסית שלו

אהה ד"א אגב רועי
אתמול הגיע לשבת איתי ועם חברים שלי איזה ידידה של אחד מהם מירושלים

בקיצר חצי בלארוסית חצי רוסיה

שיאאאא הכוסית

שאלנו אותה כזה

"תשמעי... הבלרוסיות שאנחנו הכרנו... אוהבות לחגוג עם את מבינה אותי
גם את כזאתי"

קיצר בונה היא הייתה פצצה
חבר חודשיים, אבל פצצה


קודם כל... מה יש לי לשמור מילים לבלארוסית... יא חתיכת ילד לא מובן$%!#$
דבר שני... אתה יודע שהיא אמרה לי לחזור לקפריסין לבד והיא תשכור איתי חדר שם במלון?
ראסמי התאהבה בי קשות :)

וכמה בלארוסיות אתה כבר מכיר שאוהבות לחגוג??!
מוזר... הנוער של היום!!

ושמע... לא יודע מה איתך...
אני גיליתי ממזמן את האהבה שלי לרוסיות...
יש בסלאביות איזה משהו :)
למרות שגם בריטיות ושבדיות ואפילו מלטזית אחת יודעות מה לעשות :D
Narcotic Mind
סיבה אחת (מבין השאר) שאני בקושי כותב בפורום היא ש....

דיייייייייייייייי יו רועי וחן די כבר די לזיין בשכל יא אללה


טוב זהו

+1
להודעות בפורום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement