|
טוב חבר'ה משעמם
|
View this Thread in Original format
| Rising |
יאללה מה השקט?????
יש פה הודעה וחצי בשבוע האחרון...
:whip:
רועי אתה חוסך עכשיו? |
|
|
| DjChook |
הוא שומר את המילים לבלרוסית שלו
אהה ד"א אגב רועי
אתמול הגיע לשבת איתי ועם חברים שלי איזה ידידה של אחד מהם מירושלים
בקיצר חצי בלארוסית חצי רוסיה
שיאאאא הכוסית
שאלנו אותה כזה
"תשמעי... הבלרוסיות שאנחנו הכרנו... אוהבות לחגוג עם את מבינה אותי
גם את כזאתי"
קיצר בונה היא הייתה פצצה
חבר חודשיים, אבל פצצה |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
-חבר חודשיים, אבל פצצה |
יש קשר? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by arik
יש קשר? |
מה אתה באמת כזה עילג או שאתה עושה את עצמך..
יש לה חבר חודשיים
כאילו דההה |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה אתה באמת כזה עילג או שאתה עושה את עצמך..
יש לה חבר חודשיים
כאילו דההה |
חלאס כבר להיות מסטול
פשוט לא הבנתי
כי הוא אמר
שיש לה חבר אבל היא פצצה
כאילו מה הקשר בין זה שיש לה חבר לזה שהיא פצצה
לא משנה |
|
|
| KrazyDJs |
בעעע...
מה רצית אורן ?
אנשים התגייסו לא מזמן..
אז הם בצבא
חלק גם לימודים ואין להם זמן...
אבל אל דאג
בטוח הכל יסתדר עוד מעט |
|
|
| coby |
בונאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני מזה עייף
הלכתי לישון.. לילה טוב |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by coby
בונאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני מזה עייף
הלכתי לישון.. לילה טוב |
חחחחחחחחחחח
הדבר הכי זין שיש שאתה מכיר מישהי ואתה מסתדר איתה ממש מעולה
אבל יש לה חבר כוס עמק!!!
זה קרה לי לא פעם אחת... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חחחחחחחחחחח
הדבר הכי זין שיש שאתה מכיר מישהי ואתה מסתדר איתה ממש מעולה
אבל יש לה חבר כוס עמק!!!
זה קרה לי לא פעם אחת... |
זתומרת שזה לא קרה לך אף פעם?:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא שומר את המילים לבלרוסית שלו
אהה ד"א אגב רועי
אתמול הגיע לשבת איתי ועם חברים שלי איזה ידידה של אחד מהם מירושלים
בקיצר חצי בלארוסית חצי רוסיה
שיאאאא הכוסית
שאלנו אותה כזה
"תשמעי... הבלרוסיות שאנחנו הכרנו... אוהבות לחגוג עם את מבינה אותי
גם את כזאתי"
קיצר בונה היא הייתה פצצה
חבר חודשיים, אבל פצצה |
קודם כל... מה יש לי לשמור מילים לבלארוסית... יא חתיכת ילד לא מובן$%!#$
דבר שני... אתה יודע שהיא אמרה לי לחזור לקפריסין לבד והיא תשכור איתי חדר שם במלון?
ראסמי התאהבה בי קשות :)
וכמה בלארוסיות אתה כבר מכיר שאוהבות לחגוג??!
מוזר... הנוער של היום!!
ושמע... לא יודע מה איתך...
אני גיליתי ממזמן את האהבה שלי לרוסיות...
יש בסלאביות איזה משהו :)
למרות שגם בריטיות ושבדיות ואפילו מלטזית אחת יודעות מה לעשות :D |
|
|
| Narcotic Mind |
סיבה אחת (מבין השאר) שאני בקושי כותב בפורום היא ש....
דיייייייייייייייי יו רועי וחן די כבר די לזיין בשכל יא אללה
טוב זהו
+1
להודעות בפורום |
|
|
|
|