return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Delerium- Innocente (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ja die fastdjmp3 is een toffe gozer zolang ie in ze eigen land blijft.. haha :p


foei henkie:D

(tering wat een nuttige post zeg:p)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik


foei henkie:D

(tering wat een nuttige post zeg:p)



Jaaa dat wordt aangeven bij Swamper.. wegens nutteloze posts
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk



Jaaa dat wordt aangeven bij Swamper.. wegens nutteloze posts


ja jij ook, wegens openbare rassendiscriminatie :p
Jukx
quote:
Originally posted by Blik


ja misschien had ik die opmerking beter niet kunnen typen:D


haha, ja maar dat lijstje van je slaat natuurlijk helemaal nergens op!! dat heb je echt uit je duim gezogen!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by -=WVG=-


ja jij ook, wegens openbare rassendiscriminatie :p


Ten eerste was ik onder de invloed van verdovende middelen.. en was dus ontoerekeningsvatbaar.. en kan dus ook niet aansprakelijk worden gesteld voor mijn uitspraken

Ten tweede was wat ik zei zowel hypotetisch als fictief bedoeld

Ten derde is er nog steeds vrijheid van meningsuiting

Ten vierde plaatste ik het als een mening en niet als een fijt..

Ten vijfde ging het over de persoon zelf en niet over een compleet ras

Ten zesde heb ik idd vrijdag een rechttentamen gehad.
Blik
quote:
Originally posted by Jukx


haha, ja maar dat lijstje van je slaat natuurlijk helemaal nergens op!! dat heb je echt uit je duim gezogen!


nou, het klopt dacht ik dus echt wel........100% zeker dat marokkanen de meeste misdrijven plegen in Nederland, de autochtonen (wij Nederlanders) plegen verhoudingsgewijs de minste misdrijven

de andere 2 zijn wel verzonnen
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Ten eerste was ik onder de invloed van verdovende middelen.. en was dus ontoerekeningsvatbaar.. en kan dus ook niet aansprakelijk worden gesteld voor mijn uitspraken

Ten tweede was wat ik zei zowel hypotetisch als fictief bedoeld

Ten derde is er nog steeds vrijheid van meningsuiting

Ten vierde plaatste ik het als een mening en niet als een fijt..

Ten vijfde ging het over de persoon zelf en niet over een compleet ras

Ten zesde heb ik idd vrijdag een rechttentamen gehad.


Blah Blah Blah Blah...

Gezien het onderwerp kan ik je vergeven...De zaak wordt geseponeerd (:D)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Blah Blah Blah Blah...

Gezien het onderwerp kan ik je vergeven...De zaak wordt geseponeerd (:D)


haha.. lol ik kon idd ook bla bla bla neerzette :) bijna hetzelfde :)
moogwai
quote:
Originally posted by Akira
NOu ja ik vind best dat je zulke threads mag openen.....maar vraag eerder wat iedereen er dan vind IPLV dat je het super vind..ja van mij mag alles maar ik ben geen mod


Ik ben het met Akira eens :)

En joesterizor... het is idd echt een topper.. Tiesto Remix en Mr. Sam Remix uiteraard ;).. rest is maar matig.. nou ja album version vind ik ook wel relaxed :)
michiel
die joesterizor durft nou nix meer te zeggen gasten
door jullie :D

enne over die marrokanen dat is wel waar ja

later

michiel

Dj Lex
Hey michiel kijk maar uit ze staan zo voor je deur hoor met een hele knokploeg. Ze weten namelijk je huis te wonen
WNxHunter
nouja als we toch racistisch bezig zijn, dat is geen knokploeg, maar de familie :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement