|
Delerium- Innocente (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja die fastdjmp3 is een toffe gozer zolang ie in ze eigen land blijft.. haha :p |
foei henkie:D
(tering wat een nuttige post zeg:p) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
foei henkie:D
(tering wat een nuttige post zeg:p) |
Jaaa dat wordt aangeven bij Swamper.. wegens nutteloze posts |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Jaaa dat wordt aangeven bij Swamper.. wegens nutteloze posts |
ja jij ook, wegens openbare rassendiscriminatie :p |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Blik
ja misschien had ik die opmerking beter niet kunnen typen:D |
haha, ja maar dat lijstje van je slaat natuurlijk helemaal nergens op!! dat heb je echt uit je duim gezogen! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
ja jij ook, wegens openbare rassendiscriminatie :p |
Ten eerste was ik onder de invloed van verdovende middelen.. en was dus ontoerekeningsvatbaar.. en kan dus ook niet aansprakelijk worden gesteld voor mijn uitspraken
Ten tweede was wat ik zei zowel hypotetisch als fictief bedoeld
Ten derde is er nog steeds vrijheid van meningsuiting
Ten vierde plaatste ik het als een mening en niet als een fijt..
Ten vijfde ging het over de persoon zelf en niet over een compleet ras
Ten zesde heb ik idd vrijdag een rechttentamen gehad. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
haha, ja maar dat lijstje van je slaat natuurlijk helemaal nergens op!! dat heb je echt uit je duim gezogen! |
nou, het klopt dacht ik dus echt wel........100% zeker dat marokkanen de meeste misdrijven plegen in Nederland, de autochtonen (wij Nederlanders) plegen verhoudingsgewijs de minste misdrijven
de andere 2 zijn wel verzonnen |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ten eerste was ik onder de invloed van verdovende middelen.. en was dus ontoerekeningsvatbaar.. en kan dus ook niet aansprakelijk worden gesteld voor mijn uitspraken
Ten tweede was wat ik zei zowel hypotetisch als fictief bedoeld
Ten derde is er nog steeds vrijheid van meningsuiting
Ten vierde plaatste ik het als een mening en niet als een fijt..
Ten vijfde ging het over de persoon zelf en niet over een compleet ras
Ten zesde heb ik idd vrijdag een rechttentamen gehad. |
Blah Blah Blah Blah...
Gezien het onderwerp kan ik je vergeven...De zaak wordt geseponeerd (:D) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Blah Blah Blah Blah...
Gezien het onderwerp kan ik je vergeven...De zaak wordt geseponeerd (:D) |
haha.. lol ik kon idd ook bla bla bla neerzette :) bijna hetzelfde :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Akira
NOu ja ik vind best dat je zulke threads mag openen.....maar vraag eerder wat iedereen er dan vind IPLV dat je het super vind..ja van mij mag alles maar ik ben geen mod |
Ik ben het met Akira eens :)
En joesterizor... het is idd echt een topper.. Tiesto Remix en Mr. Sam Remix uiteraard ;).. rest is maar matig.. nou ja album version vind ik ook wel relaxed :) |
|
|
| michiel |
die joesterizor durft nou nix meer te zeggen gasten
door jullie :D
enne over die marrokanen dat is wel waar ja
later
michiel |
|
|
| Dj Lex |
| Hey michiel kijk maar uit ze staan zo voor je deur hoor met een hele knokploeg. Ze weten namelijk je huis te wonen |
|
|
| WNxHunter |
| nouja als we toch racistisch bezig zijn, dat is geen knokploeg, maar de familie :p |
|
|
|
|