return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
John 00 Flaming at Dome 26.09.03
View this Thread in Original format
Rising
טוב זה מתחיל לעצבן אותי שכל השמות הגדולים באים לארץ
ל-23 פלוס


[ספאמר שכמוני]:rolleyes:
AnthemFreak
חפיף אחי..

תאכל דייסה תרגיש יותר טוב
Hell_Copter
שמיל...
תקשיב לי ותקשיב לי טוב...
אני אבא שלך!!!


קיצר...
עם קצת רצון אתה יכול להכנס אם אתה רוצה
יש לי חבר שנכנס לארמין והוא בן 18... שילם 140 שקל... אבל נכנס
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמיל...
תקשיב לי ותקשיב לי טוב...
אני אבא שלך!!!

חחחחחח
איזה הומו קטן
DjChook
אני לא מאמין שכתבת שמיל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני לא מאמין שכתבת שמיל


כתבתי משהו אחר ואז איכשהו התפלק לי וראיתי שמיל אז השארתי כבר
בולו בולו בולו בולו :)
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמיל...
תקשיב לי ותקשיב לי טוב...
אני אבא שלך!!!


קיצר...
עם קצת רצון אתה יכול להכנס אם אתה רוצה
יש לי חבר שנכנס לארמין והוא בן 18... שילם 140 שקל... אבל נכנס

רועי אתה יכול לתת לי דיבור עם חבר שלך הזה....:D :D :D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
רועי אתה יכול לתת לי דיבור עם חבר שלך הזה....:D :D :D :D :D


ומה זה יתן לך?!
אני לא מבין את הראש של האנשים פה... :rolleyes:
מוזר.. הנוער של היום
DjChook
חחח רועי במחזור
Shahar
רגע רועי הוא מכניס מתחת ל23 ל פלאמינג?

Hell_Copter
מה הקשר אליי בכל העניין הזה???!
התלהבתם מהקטע שאמרתי שאני אבא שלו??
צריך לקבל את כל האפקט עם המרפק והכל... חן יודע איך זה הולך...

כולה אמרתי שיש לי חבר שחולה על ארמין והוא בן 18 והוא הלך לדום מתי שארמין היה ונכנס!!

מאיפה צצים לכם כל מיני רעיונות בראש?!
ואיזה מחזור בראש שלך חן?! אתה שבלול!#$!%
DjChook
כי אתה מתחיל להתעצבן :)
חפיף זורמים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement