|
Voor je telefoon
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Leuke dingen voor je telefoon... Plaats ze hier.
Hier een leuk sig in je nokia:
een draaitafeltje...

Die heb ik van BoltBlue.com (GRATIS) |
|
|
| Henkie_henk |
tof! kan ik weer zien wat ik allemaal NIET met mijn libertel telefoon kan! klasse :)
LoL.. damn ik wordt gewoon gedwongen om een Nokia te kopen.. :p |
|
|
| Dj Lex |
| Genie heb je ook wel leuke dingetjes. En gister was ik ergens en een jongen had een joy-stickey voor ze nokia, waarmee hij snake kon spelen, was wel geinig. |
|
|
| New Wave |
www,genie is op zich wel een goeie website, kan er alleen geen gratiz dingen meer van af plukken, das wel mindorz
greetzz T.M. |
|
|
| Dj Lex |
| Hey waarom niet dan? Elke maand krijg je gewoon een nieuw tegoed van drie hoor. Ik weet niet of je dat wist? |
|
|
|
|