return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Voor je telefoon
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Leuke dingen voor je telefoon... Plaats ze hier.

Hier een leuk sig in je nokia:

een draaitafeltje...



Die heb ik van BoltBlue.com (GRATIS)
Blik
www.gsmlinks.nl

veel plezier
Henkie_henk
tof! kan ik weer zien wat ik allemaal NIET met mijn libertel telefoon kan! klasse :)

LoL.. damn ik wordt gewoon gedwongen om een Nokia te kopen.. :p
Dj Lex
Genie heb je ook wel leuke dingetjes. En gister was ik ergens en een jongen had een joy-stickey voor ze nokia, waarmee hij snake kon spelen, was wel geinig.
New Wave
www,genie is op zich wel een goeie website, kan er alleen geen gratiz dingen meer van af plukken, das wel mindorz

greetzz T.M.
Dj Lex
Hey waarom niet dan? Elke maand krijg je gewoon een nieuw tegoed van drie hoor. Ik weet niet of je dat wist?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement