| AnthemFreak |
טוב שמעו...
עלה לי רעיון בראש
שיהיה לנו הישראלים ערוץ במירק נגיד..
ערוץ שבו כל אחד ישתף את הקבצים שלו בתור בוט..
ויהיה שם גם צ'אט וכל מיני שטויות
זה רעיון טוב לדעתי
השיתוף קבצים זה הרעיון המרכזי
כל אחד יפתח בוט וישתף את המוזיקה שלו.. כל מיני סרטים משחקים תוכנות שיש לו וכו'..
יהיה ברור חוקים שאסור להיות ליצ'ר מסריח.. ושחייבים לשתף דברים טובים וכל מה שיש לך וכו'..
והערוץ יהיה רק לחברים הפעילים .. ולערוץ לא יוכלו להכנס סתם אנשים.. אלא רק אנשים שיהיו רשומים (יענו עם סיסמא וזה)
ולכל אלה שיש להם גישה ושיש להם הרבה סייטים וחושבים לעצמם למה לי לשתף.. אל תהיו זונות.. שתפו!!!!
:o
מה אתם חושבים?? |
|
|