return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יש לי רעיון ענקקקקק!!!!!!!!
View this Thread in Original format
AnthemFreak
טוב שמעו...
עלה לי רעיון בראש
שיהיה לנו הישראלים ערוץ במירק נגיד..
ערוץ שבו כל אחד ישתף את הקבצים שלו בתור בוט..
ויהיה שם גם צ'אט וכל מיני שטויות
זה רעיון טוב לדעתי
השיתוף קבצים זה הרעיון המרכזי
כל אחד יפתח בוט וישתף את המוזיקה שלו.. כל מיני סרטים משחקים תוכנות שיש לו וכו'..
יהיה ברור חוקים שאסור להיות ליצ'ר מסריח.. ושחייבים לשתף דברים טובים וכל מה שיש לך וכו'..
והערוץ יהיה רק לחברים הפעילים .. ולערוץ לא יוכלו להכנס סתם אנשים.. אלא רק אנשים שיהיו רשומים (יענו עם סיסמא וזה)

ולכל אלה שיש להם גישה ושיש להם הרבה סייטים וחושבים לעצמם למה לי לשתף.. אל תהיו זונות.. שתפו!!!!
:o

מה אתם חושבים??
Sniper
אהבתי רק שאין לי ככ הרבה מה לשתף
Q-PiXeL
בזמן האחרון לכולם פה יש רעיונות
:p


אני דיי בטוח שזה לא יעבוד

תשתף תמוזיקה שלך בהאב כמו שכולם עושים וזהו
יותר פשוט ויש גישה להרבה יותר דברים
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Q-PiXeL

תשתף תמוזיקה שלך בהאב כמו שכולם עושים וזהו
יותר פשוט ויש גישה להרבה יותר דברים


מסכים איתך
ההאב הוא מקם מעולה :)
LioR
בעעע איזה רעיונות

חוץ מלכתוב במירק אני לא יודע כלום


ואין לי מושג איפה מבקשים גישה להאב וממי \:
arik
כל עוד יש האב זה מיותר
אבל אם יום יבוא והאב יופל


אז נשתמש ברעיון המתוחכם של המירק
AnthemFreak
אני לא מבין למה אתם סתם פוסלים את הרעיון...
לדעתי אין לכם מה להשוות את ההאב לזה
למה ההאב זה סתם מסריח
אין שם דברים כ"כ חדשים
יש תור ארוך
וזה סתם מסריח יחסית לזה
תחשבו נגיד כל אחד משתף את הדברים שלו..
להרבה כאן יש גישה
אתם ככה נכנסים לבוט שלהם בסטייל ככה..
נכנסים לדברים שיצאו היום ולצ'ים אותם
לעומת ההאב.. שאתה רואה איזה המלצה שאתה מת להוריד ואתה לא מוצא ומתבאס
ורק אחרי כמה ימים אתה מחפש שוב ומוצא את זה.. אבל אתה מחכה בתור איזה יום וחצי
סתם חרא!!!!!!!!!!!!!!1
ככה כל דבר שתראו שהמליצו תוכלו להוריד בקלות
וזה כיף
גם חוץ ממוזיקה יש ווראז .. סרטים תוכנות משחקים שכל אחד ישתף
לא כיף?:D
תחשבו על זה
itamarsan
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
בזמן האחרון לכולם פה יש רעיונות
:p


אני דיי בטוח שזה לא יעבוד

תשתף תמוזיקה שלך בהאב כמו שכולם עושים וזהו
יותר פשוט ויש גישה להרבה יותר דברים

כן אני גם חשבתי לעצמי.....
בוא נפתח ט'רד רעיונות.....:D
Segev
זה רעיון טוב אבל יש כאלה למשל אני שאין להם דברים כל כך חדשים ואז זה יצור מצב שיש את אלה שמורידים את הדברים החדשים ויש את אלה שאין להם מה להוריד כי כבר הורידו הכל מהם...
HyPeRSoNiC
יש לי רעיון אחר אבל דומה
בואו נפתח האב משלנו!!!!
אם למישהו יש פה גישה לשרת נורמלי זאת לא בעיה
מה אתם אומרים???

ככה גם נוכל לתת גישה רק למי שאנחנו קובעים

DJ_Yuval
לדעתי זה רעיון טוב!
אתם כנראה לא התבנתם הוא רוצה ערוץ במירק שיהיה רק לישראלים חברי הפורום הזה
אפשר לשים סיסמא לערוץ ומי שמבין במירק ירשם לשרת עם הניק והסיסמא שלו וזה שרשם את הערוץ יתן גישות אופ וזה

quote:
יש לי רעיון אחר אבל דומה
בואו נפתח האב משלנו!!!!
אם למישהו יש פה גישה לשרת נורמלי זאת לא בעיה
מה אתם אומרים???

ככה גם נוכל לתת גישה רק למי שאנחנו קובעים



אני יוכל לפתוח לנו אני יודע איך
רק הבעיה שאין לי שרת (בינתיים)
Q-PiXeL
עוד סיבה שזה לא יעבוד זה בגלל שלכולנו יש אפלואד מסכן של מקסימום 12 קיי....

אולי יש כמה עם 16...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement