return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Nissan Micra gevuld tot het uiterste (pg. 2)
View this Thread in Original format
LightForce
quote:
Originally posted by New Wave
Ik moet mijn auto ook maar eens een kleine tuning geven. :)
Heb laatst mijn voorboxjes laten kraken.
Heeft er iemand toevallig nog een achterspoiler voor een Renault Clio uit 1991 :p? (metallic Grijs issie)

Hmm wat dacht je van de sloop?? aangezien het een 91'er betreft zullen er vast wel een aantal al op de sloop liggen. Dus beproef je geluk daar. En ander een Renaul Clio club ofzo??
robin
mwja die dingen op show your soun.nl hebben imo helemaal niets meer met auto's te maken.. "hoe prop ik zoveel mogelijk speakers in een hok op wielen".. echt de meest nutteloze hobby ooit imo
New Wave
quote:
Originally posted by LightForce
Hmm wat dacht je van de sloop?? aangezien het een 91'er betreft zullen er vast wel een aantal al op de sloop liggen. Dus beproef je geluk daar. En ander een Renaul Clio club ofzo??

Ja ik weet dat je dat spul bij slopen vandaan ken halen :) maar ik heb daar heel geen tijd voor :)
Ik ben gewoon een luie donder, alles moet een beetje op mij af komen zeg maar :p
franzelare
dacht ik toch dat het over de volgepropte micra ging waarmee we van enschede naar hengelo zijn gegaan op de dag van de nexus in deventer

in 1 micra
Opimus
Timmy-D
Snuggle
New Wave
Franzelare

dat was ook best vol vooral met zoon ADHD sjinees achterin die flyers zit te versnipperen!!
basd
Volgens mij zat er NOG iemand in die auto toen ;)
franzelare
uh, oeps, zat nog te twijfelen of jij nou aan het ballen was toen of niet... maar niet dus, ik word oud man :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare
dacht ik toch dat het over de volgepropte micra ging waarmee we van enschede naar hengelo zijn gegaan op de dag van de nexus in deventer

in 1 micra
Opimus
Timmy-D
Snuggle
New Wave
Franzelare

dat was ook best vol vooral met zoon ADHD sjinees achterin die flyers zit te versnipperen!!

mwhehe, ja dat was effe een leuk ritje inderdaad :p

Alleen zijn Timmy-D en New Wave eenderzelfde persoon ;)
franzelare
wat is bastiaan zijn nick hier dan ook al weer, die was er toch ook bij?
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare
wat is bastiaan zijn nick hier dan ook al weer, die was er toch ook bij?

Frans Frans Frans, het wordt weer eens tijd dat jij wat vaker op het foruim komt ;)
Bastiaan is Little Theseaus :)
franzelare
jajaja, weet ik, ik ben vanplan me hier ook weer wat vaker te laten zien!

ik heb toch al besloten weer meer naar trance feesten te gaan, dus dan moet ik me hier ook weer wat vaker laten horen!

[spam mode]
er is overgens nog een goed technofeest in utrecht 3 okt
[/spam mode]

Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Theseaus :)

Theseus!!!:whip: :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
Theseus!!!:whip: :whip: