|
[ddb] DJ Bellie Live On TT's @ http://radio2.ddb.fm:8008/listen.pls [ddb] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tango |
Draait ie nu nog?
grtz.
TNG |
|
|
| Bellie |
Zo zo ben net klaar met mn allereerstet broadcast op #DDB
Thnx voor de complimenten jongens ik vond het wel lekker gaan (al zeg ik het zelf:).
Ik wilde niet gelijk gaan beuken maar voor de eerste keer ffe rustig beginnen toch..Beuken komt later wel :)
nogmaals THNX!!! :D
GREETZ!! |
|
|
| Henkie_henk |
Ow moete we volgende keer weer luistere :p
Bedankt bellie.. en Nastra :)
Ik heb de relatie tussen mij en me ouders weer verbeterd.. |
|
|
| MetzZ_!! |
| Al enig idee wanneer je weer moet draaien Bellie? kHeb het namelijk gemist :( en ben wel benieuwd |
|
|
| Bellie |
Weet niet.misschien vanavond weer.Er zijn geen vaste tijden ofzo
GREETZ!! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bellie
Weet niet.misschien vanavond weer.Er zijn geen vaste tijden ofzo
GREETZ!! |
Dat zou ik kewl vinden want ik je heb je gister mooi gemist. :( |
|
|
| raoel |
En ga je de volgende keer wel beuken ???
Zou wel gaaf zijn. |
|
|
| Muppet |
GO BELLIE
en nu de tracklist:p :p
Greetz Muppet |
|
|
| -=WVG=- |
Jaja, het gaat lekker (op dat DJ jean moment na :p j/k) !!
Ga zo door kerel :) |
|
|
| MetzZ_!! |
| Iemand enig idee hoe dat nummer heet dat nu (20.26) gedraaid wordt? Met Duits Gezwam erdoor heen??? |
|
|
| Remy D |
| Het gaat zeker lekker:D, maar hoe kan ik chatten :confused:? |
|
|
|
|