|
Armada Night (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Nog 3 nachtjes slapen nu ? ;p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by emmabiatch
heyheyhey!!!
don't hurt me pleazzzzz
i'm just a little innocent girrrrrrl !!!!;)
wou mijn geluk gewoon met jullie delen... |
Dan zal je toch ff naar de andere kant van Amsterdam moeten komen, want ik zit in de HMH zaterdagnacht :D |
|
|
| NetX |
We are there with 2 gals and 3 guys from Hamburg, Germany - just received the confirmation for the guestlist.
Cu there, gonna be awesome ;)
NetX |
|
|
| tor8024 |
| review? tracklist? :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tor8024
review? tracklist? :D |
Die zijn er niet joh... Iedereen zat bij Ferry :D TERECHT overigens ;)
| quote: | Originally posted by ahp2002
Op een gegeven moment zat iedereen die op de Armada night moest zijn gewoon in de HMH. We stonden op een gegeven moment met Lange (die een superklein ventje is, echt te grappig) en Steve Helstrip en Andy Perring (Pulser) op de dansvloer, top! |
:D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by eieregooie
...We stonden op een gegeven moment met Lange (die een superklein ventje is)...
|
:haha: :haha: |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Iedereen zat bij Ferry :D TERECHT overigens ;)
|
heb de tracklist gezien, zag er niet zo spectaculair uit eigenlijk.. bovendien hebben MC's alles compleet verknald naar het schijnt. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tor8024
heb de tracklist gezien, zag er niet zo spectaculair uit eigenlijk.. bovendien hebben MC's alles compleet verknald naar het schijnt. |
Als je de reacties leest van de mensen die er geweest zijn en de mensen die het geluisterd hebben... Allemaal super enthousiast! MC's zijn altijd klote, maar daar laat je je avond toch niet door verpesten? Ik niet iig :D |
|
|
| Freezel |
Ferry was gewoon top in de HMH! Alles was gewoon goed: platenkeuze, geluid, lichtshow optredens enz.
Alleen die MC mocht wel eens wat minder zijn bek open trekken. Op een feest erger je je echt minder aan een MC dan dat je achter je computertje thuis alles zit te luisteren. Je beleefd het feest echt 100% anders dan de thuisblijvers :) |
|
|
| pooley |
Elke keer heb ik zin om die rote MC' uit me nboxen te sleuren :p
Man dat ze zelf niet snappen dat ze mateloos irritant bezig zijn? Kom zeg...
Wie heeft dat eigenlijk ingevoerd (in België blijft het meestal met een aankondiging en das al, al een geluk !) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by pooley
Elke keer heb ik zin om die rote MC' uit me nboxen te sleuren :p
Man dat ze zelf niet snappen dat ze mateloos irritant bezig zijn? Kom zeg...
Wie heeft dat eigenlijk ingevoerd (in België blijft het meestal met een aankondiging en das al, al een geluk !) |
Ik snap ook niet dat organisaties in NL ervan leren dat mc's haast geen toegevoegde waarde hebben op feesten. Op Mysteryland liep er ook al zo'n kneus en nu deze ook weer bij Ferry die normaal in de Lexion staat en bij Q-Dance hebben ze ook altijd standaard eentje die zijn bek ook niet kan houden.
Mensen in NL hebben daar echt wel genoeg kritiek op en laten dit ook merken aan de organisatie (mail, brieven, forums etc), maar de organisaties hier zijn geen uitblinkers in communiceren (met name ID$$T) |
|
|
| pooley |
| Raar want het kost hun alleen geld of ? |
|
|
|
|