return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
DJ Nastra Azzurro aka Mr. Sanderson Live @ Sandokan
View this Thread in Original format
Nastra Azzurro

ok hier is ie eindelijk
Ik draai op deze party in de Sandokan in Scheveningen
westduinweg 232

SUPER vet
wie langs kan komen MOET komen wordt vetmooi

Presale 30 piek ex fee
at the door 35 piek

presale addresses:
denhaag: Midtown records en Rhythm Import
leiden: Cyber records

TIJD: 22:00-05:00

check: http://www.sandokan.nl
Glaniskanis
woei man
ik vond het al professioneel, maar nu is het toch wel masterlijk hoor
sjezus
dikke flyers met die naam van je erop gedrukt

klasse hoor
ennuh hou me op de hoogte van nieuwe releases he, dan release ik ze weer verder :p:p:p:p:p


Greetz,
Glaniskanis
New Wave
hey lekkah gozer, heb je goed voor elkaar :)
Denk niet dat ik kom, moet werken........
Je draaid niet met de minste dj's!!

succes en misschien tot vanmavond op #DDB
TranceFool
Netjes hoor, je hebt het alleamaal goed voor elkaar, kicke joh!!!!!:)
Henkie_henk
ah dude :( das te kort dag :p aangezien ik ook veel nerd vrienden heb (niet trance lovers)..


Hey maar wel toppie! klasse! veel succes en you can do it man!

ps waarom sta je eigenlijk onderaan dan? :)

Nogmaals succes
Partyhardy!
Wow! super cool :cool: zeg! Veel suc6 en plezier man!!! :D
Remy D
Tof man. Alleen jammer dat het in de Sandokan is.. Dat is dus echt geen tent voor mij...

Waar draai je volgende keer??
-=WVG=-
Wow, ik heb nooit geweten dat je zo professioneel was :)

Veel succes dan maar, laat ze maar ns horen wat je kunt :)
Nastra Azzurro
hey bedankt voor de support gasten.....
ik ga me best doen....
kzit nu een beetje te pielen hoe ik moet beginnen....hmmmmm

maarja
kben zelf nooit naar de sandokan geweest...
kheb gehoord dat ze een kooi hebben voor de dj booth
tegen angry crowds hehe

henkie ik sta onderaan omdat ik net begin..
die andere gasten draaien al langer mee
en die airboy gaat waarschijnlijk niet draaien...hij organiseert het feest...maarja mij boeit het niet als ik maar op de flyer sta.

remy ik weet niet waar ik daarna draai...ik hoop dat ik binnenkort in In Casa kan draaien...kans is er...en ook misschien op FWD in Rdam
maarja we zullen zien.....ik ben nog jong en ik heb alle tijd
maarja je moet ook geluk hebben.
M5
doe je lekker Nastro!! :cool:

Miss Proximus
Suc6!! en ga je dan trance draaien of teggknow (:p) ?? Ik wil je eigenlijk wel s live horen, dan kun je wel op het feest draaien wat ik ga organiseren...als we je goed genoeg vinden :p

of kun je me ff een mixje passen via icq? ik kan het nl. nooit goed genoeg horen op ddb..vanwege de kwaliteit en dat bufferen....
Remy D
Het begin is er in iedergeval. :D

En precies alle tijd. Zolang je maar in jezelf blijft geloven dan komt het allemaal wel goed. ;) En dan kan je ons mooi op de gastenlijsten zetten straks. :):D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement