return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Loveparade reunion party !?
View this Thread in Original format
M_Peror
Zojuist in m'n mailbox (van loveparade.nl) :

Op vrijdag 26 september 2003 organiseert de Schuur in Eethen een Love Parade Reunion Party in "de Schuur" te Eethen, gemeente Wijk en Aalburg (provincie Brabant).

Vanaf 22.00 uur ben je welkom en kun je tot minimaal 04.00 uur in 3 verschillende Love Parade area's feesten met muziek van onder andere DJ Cor Fijneman, die een knalfeest heeft gegeven op de Kremlin/Ameland Truck 2003, DJ Morpheus en DJ M.O.K.
Kaarten kosten Euro 7,50 in de voorverkoop die via de website geregeld is en aan de deur worden ook nog kaarten verkocht voor Euro 10,00.

Kijk op www.loveparadereunie.nl voor meer informatie.
basvh
haha de schuur in eethen daar ging ik heen toen ik 14 was. Laatste keer dat ik er was<8 maanden geleden, jah 10 min bij me vandaan en al me vrienden gingen dus ik ging ook maar mee> waren er veel skinheads. Heel de wc stond volgekalkt met WP tekens en hakenkruizen. En als ze elkaar tegenkwamen heel snel ff rechterhandje omhoog. Ik weet niet hoe het nu is maar tis nou niet echt iets om aan te raden
M_Peror
Mooi... het lag dus niet aan mij dat ik dit een beetje bedenkelijk vond overkomen... :D
Biohazard
Ik ben ook wel es in de schuur geweest toen ik bij me neef was, wat een Klote tent is dat zeg, veel te druk en klote muziek. En ja die tekens op de muur heb ik ook gezien. Nou ik vond het een "boeren kut tent" maarja zo is het nou eenmaal in brabant he :p :D
basvh
quote:
Originally posted by Biohazard
Nou ik vond het een "boeren kut tent" maarja zo is het nou eenmaal in brabant he :p :D

wa zinde gij jungske :D :D
Blik
quote:
Originally posted by Biohazard
maarja zo is het nou eenmaal in brabant he :p :D

hoek hebben?
Biohazard
quote:
Originally posted by Blik
hoek hebben?

Hoek? Is dat een brabandse term die ik nioet ken ofzo :p
Flippe
ja idd blik, dalijk es un keer op z'n gezicht hoeken.

:whip: ;)
tango
joah, ekkes op zunne kop kloppen :D

grtz,
TNG
basvh
wordt dalijk tandjestuffe menneke

snitz
ok vur jouw hebbe ze gips hoor:D
Flippe
Brabant United :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE