|
כל הזין!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
הרעננים יבינו יותר על מה אני מדבר
באתי להחזיר סרט לבלוקבסטר ורציתי לעשות את זה ציק צאק
אז חניתי חניית נכים לרגע
לא עברו 20 שניות ובום שוטר דו"ח
500 ש"ח!!!!!
אני במינוס קשה
כמעט בכיתי
ואם זה לא מספיק אז גם לא היה לי שלט נהג חדש!!!
קיצר יום שחור!!!!!
תבכו איתי אנא ממכם |
|
|
| Hell_Copter |
אם זה לקח כולה שניה...
יענו רק לזרוק את הסרט לתיבה אז השוטרים יצאו איתך הכי מלוכלכים שיש!!!!!!!!!
בתור אחד שעבד שם מספיק שעות בחיים שלו בכניסה אני אומר לך שלנהגים ותיקים בקושי מעירים... זה מה שעוד יותר מעצבן...
יש כאלה שמקבלים שם דוחות... אבל רק כאלה שנכנסים פנימה ובוחרים בפנים סרט...
זה כבר לוקח 10 דקות...
לכלוך אחושרמוטה...
אני בוכה איתך!!! |
|
|
| Scorchio |
אוףףףףף
איזה זין זה אחי מצטער לשמוע
אבל מה הסיפור הגדול לעשות את הסיבוב למגרש ולהחנות?
זה ייקח שתי דקות יותר אבל זה יחסוך לך קנס
:\ |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by arik
הרעננים יבינו יותר על מה אני מדבר
באתי להחזיר סרט לבלוקבסטר ורציתי לעשות את זה ציק צאק
אז חניתי חניית נכים לרגע
לא עברו 20 שניות ובום שוטר דו"ח
500 ש"ח!!!!!
אני במינוס קשה
כמעט בכיתי
ואם זה לא מספיק אז גם לא היה לי שלט נהג חדש!!!
קיצר יום שחור!!!!!
תבכו איתי אנא ממכם |
אריק, מצטער בשבילך , אבל מה שאתה עשית בהתחלה
חנית במקום ששמור לנכה, זה כבר מעשה מכוער.
וחבל שלא נסעת עוד טיפה והייתה חוסך לך את ה 500 שקל האלה
בחניה ליד זה
וברעננה יש חניה בשפע, בעיקר לתושבי העיר.
ולא סתם סימנו בכחול את חנית הנכים.
כדי שיבלוט לעין.
SORRY
:( |
|
|
| Hell_Copter |
הוא לא חנה בחנייה של נכים...
הוא עשה חניית נכים.... יענו איפה שהבלוקבסטר חנה על הכביש ושם אורות מצוקה והמכוניות עברו מהנתיב השני פשוט...
ים אנשים עושים את זה!!
אבל לא ראיתי מישהו שעושה את זה לשניה ואוכל על זה דוח...
ואני הייתי עובד שם פול פעם... עכשיו כבר בקושי... |
|
|
| Narcotic Mind |
| אני תמיד עושה את זה ליד הספריה שלי אבל אצלנו גם השוטרים פחות נאצים מסתבר וגם הם מכירים אותי בספריה אז כשאני בא הם שמים לי עין על האוטו... |
|
|
| warpedd_ |
אריק יא דפק
שמע אחי דפיקה לא נורמלית אבל לא חבל בשביל עוד שתי דקות?
איזה קטעים
איזה יום הייתי בפיתוח ועצרתי שניה להוציא כסף אז חניתי נכה
ואיך שאני בא להוציא אני קולט פקח
אז אני רץ לאוטו ומזיז אותו ואז חניתי בכחול-לבן
והלכתי לקנות משהו לאכול
איך שאני חוזר הפקח הגיע גם לשם אבל למזלי הוא התחיל מהנתיב השני אז הטסתי משמה את האוטו
:) |
|
|
| LioR |
פאקקקקקקקקקקקקקק איזה שוטר נאצי מזדיין!!!!
מילא אם היית עולה לדירה של מישהו כדי לזיין או משהו
חמש מאות שקל אחרי סקס טוב חפיף
אבל רק להחזיר את הפאקינג סרט
היה עדיף שהסרט ישאר אצלך הקנס של בלוקבסטר היה כבר יותר נמוך
עודדתי אותך נכון?
:toothless
כן אני מדבר שטיות אבל טוב לי עם זה
:crazy: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by LioR
מילא אם היית עולה לדירה של מישהו כדי לזיין או משהו
חמש מאות שקל אחרי סקס טוב חפיף |
אני מבין שזה כבר קרה לך?
:/
בכל מקרה אריק אחשלו
זין רציני... אני לא מבין למה לא התווכחת עם השוטר או משהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by LioR
חמש מאות שקל אחרי סקס טוב חפיף
|
קודם כל... לא זה לא חפיף...
ודבר שני אני מניח שזה גורם לך להרגיש כאילו היית אצל זונה עכשיו...
ותומר... יא בנזונה עם מזל :) |
|
|
| Q-PiXeL |
אריק, אני איתך
גם אני קיבלתי דוח על חניה על מדרכה + גררו לי תאוטו
נזק של 510 שקל
:(
ועוד לפני כמה ימים עבר פקח ליד אותו המקום (הכניסה לביצפר שלי) הסתכל על אוטו שעמד שמה כמו שאני עמדתי ולא נתן לו דוח
גם שאלתי אותו אם מותר לחנות במקום אחד שזה כזה לא מובן אם זה מדרכה או לא ותמיד אנשים חונים שמה אז הוא עושה לי אסור אסור
בדיוק הולך לאותו המקום, עובר בין המכוניות וחוזר חזרה בלי לתת לאף אחד דוח
בן זונה!!!
פעם אחרת עברו במקום פקחים נחמדים, יענו אלו סתם רושמים דוחות, המניאק היה ביחד עם גרר, קיצר שאלתי אותם כמה שאלות
וחניה על מדרכה עם 4 גלגלים, לא משנה מפריע או לא זה דוח
וככה אם חונים במאונך למדרכה אז חייב להיות מרחק של מטר מהקיר ואז זה בסדר |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל... לא זה לא חפיף...
ודבר שני אני מניח שזה גורם לך להרגיש כאילו היית אצל זונה עכשיו...
ותומר... יא בנזונה עם מזל :) |
למה אתה ישר חושב על זונות?
:haha: |
|
|
|
|