return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כל הזין!!!!
View this Thread in Original format
arik
הרעננים יבינו יותר על מה אני מדבר

באתי להחזיר סרט לבלוקבסטר ורציתי לעשות את זה ציק צאק

אז חניתי חניית נכים לרגע
לא עברו 20 שניות ובום שוטר דו"ח




500 ש"ח!!!!!

אני במינוס קשה
כמעט בכיתי
ואם זה לא מספיק אז גם לא היה לי שלט נהג חדש!!!


קיצר יום שחור!!!!!

תבכו איתי אנא ממכם
Hell_Copter
אם זה לקח כולה שניה...
יענו רק לזרוק את הסרט לתיבה אז השוטרים יצאו איתך הכי מלוכלכים שיש!!!!!!!!!

בתור אחד שעבד שם מספיק שעות בחיים שלו בכניסה אני אומר לך שלנהגים ותיקים בקושי מעירים... זה מה שעוד יותר מעצבן...
יש כאלה שמקבלים שם דוחות... אבל רק כאלה שנכנסים פנימה ובוחרים בפנים סרט...
זה כבר לוקח 10 דקות...
לכלוך אחושרמוטה...
אני בוכה איתך!!!
Scorchio
אוףףףףף
איזה זין זה אחי מצטער לשמוע
אבל מה הסיפור הגדול לעשות את הסיבוב למגרש ולהחנות?
זה ייקח שתי דקות יותר אבל זה יחסוך לך קנס
:\
sputnik_IL
quote:
Originally posted by arik
הרעננים יבינו יותר על מה אני מדבר

באתי להחזיר סרט לבלוקבסטר ורציתי לעשות את זה ציק צאק

אז חניתי חניית נכים לרגע
לא עברו 20 שניות ובום שוטר דו"ח




500 ש"ח!!!!!

אני במינוס קשה
כמעט בכיתי
ואם זה לא מספיק אז גם לא היה לי שלט נהג חדש!!!


קיצר יום שחור!!!!!

תבכו איתי אנא ממכם


אריק, מצטער בשבילך , אבל מה שאתה עשית בהתחלה

חנית במקום ששמור לנכה, זה כבר מעשה מכוער.
וחבל שלא נסעת עוד טיפה והייתה חוסך לך את ה 500 שקל האלה
בחניה ליד זה
וברעננה יש חניה בשפע, בעיקר לתושבי העיר.
ולא סתם סימנו בכחול את חנית הנכים.

כדי שיבלוט לעין.
SORRY
:(
Hell_Copter
הוא לא חנה בחנייה של נכים...
הוא עשה חניית נכים.... יענו איפה שהבלוקבסטר חנה על הכביש ושם אורות מצוקה והמכוניות עברו מהנתיב השני פשוט...
ים אנשים עושים את זה!!
אבל לא ראיתי מישהו שעושה את זה לשניה ואוכל על זה דוח...
ואני הייתי עובד שם פול פעם... עכשיו כבר בקושי...
Narcotic Mind
אני תמיד עושה את זה ליד הספריה שלי אבל אצלנו גם השוטרים פחות נאצים מסתבר וגם הם מכירים אותי בספריה אז כשאני בא הם שמים לי עין על האוטו...
warpedd_
אריק יא דפק

שמע אחי דפיקה לא נורמלית אבל לא חבל בשביל עוד שתי דקות?

איזה קטעים
איזה יום הייתי בפיתוח ועצרתי שניה להוציא כסף אז חניתי נכה
ואיך שאני בא להוציא אני קולט פקח
אז אני רץ לאוטו ומזיז אותו ואז חניתי בכחול-לבן
והלכתי לקנות משהו לאכול
איך שאני חוזר הפקח הגיע גם לשם אבל למזלי הוא התחיל מהנתיב השני אז הטסתי משמה את האוטו
:)
LioR
פאקקקקקקקקקקקקקק איזה שוטר נאצי מזדיין!!!!

מילא אם היית עולה לדירה של מישהו כדי לזיין או משהו

חמש מאות שקל אחרי סקס טוב חפיף

אבל רק להחזיר את הפאקינג סרט

היה עדיף שהסרט ישאר אצלך הקנס של בלוקבסטר היה כבר יותר נמוך

עודדתי אותך נכון?

:toothless

כן אני מדבר שטיות אבל טוב לי עם זה
:crazy:
NyKoN
quote:
Originally posted by LioR
מילא אם היית עולה לדירה של מישהו כדי לזיין או משהו

חמש מאות שקל אחרי סקס טוב חפיף


אני מבין שזה כבר קרה לך?
:/

בכל מקרה אריק אחשלו
זין רציני... אני לא מבין למה לא התווכחת עם השוטר או משהו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by LioR
חמש מאות שקל אחרי סקס טוב חפיף


קודם כל... לא זה לא חפיף...
ודבר שני אני מניח שזה גורם לך להרגיש כאילו היית אצל זונה עכשיו...
ותומר... יא בנזונה עם מזל :)

Q-PiXeL
אריק, אני איתך

גם אני קיבלתי דוח על חניה על מדרכה + גררו לי תאוטו
נזק של 510 שקל
:(

ועוד לפני כמה ימים עבר פקח ליד אותו המקום (הכניסה לביצפר שלי) הסתכל על אוטו שעמד שמה כמו שאני עמדתי ולא נתן לו דוח

גם שאלתי אותו אם מותר לחנות במקום אחד שזה כזה לא מובן אם זה מדרכה או לא ותמיד אנשים חונים שמה אז הוא עושה לי אסור אסור
בדיוק הולך לאותו המקום, עובר בין המכוניות וחוזר חזרה בלי לתת לאף אחד דוח

בן זונה!!!


פעם אחרת עברו במקום פקחים נחמדים, יענו אלו סתם רושמים דוחות, המניאק היה ביחד עם גרר, קיצר שאלתי אותם כמה שאלות
וחניה על מדרכה עם 4 גלגלים, לא משנה מפריע או לא זה דוח
וככה אם חונים במאונך למדרכה אז חייב להיות מרחק של מטר מהקיר ואז זה בסדר
LioR
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל... לא זה לא חפיף...
ודבר שני אני מניח שזה גורם לך להרגיש כאילו היית אצל זונה עכשיו...
ותומר... יא בנזונה עם מזל :)


למה אתה ישר חושב על זונות?

:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement