return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
The big "why the hell was The Lab cancelled" topic
View this Thread in Original format
LoungeLab
Figured I'd might aswell make a new topic about this. Guess everyone by now read the information on loungelab.se/tla, and everyone understands that I cannot go too much into details pending the lawsuit (so I owe you some gory gossip, as many of the things that have happened are too ridiculous for words).

Anyway, I'd be more than happy to answer questions about it. The least I can do, I guess...
Aendy
Is this the big "I told you so" topic? If not I am sure it eventually will be. To bad about the event, it was needed in the southern parts of Sweden if not the whole of Sweden.
Vizay
it's a shame that it didn't work out because the idea was so great but I guess it's hard to do such a big thing in such a little country when it comes to trance :/

but don't let this set you back for good, I really hope that you'll continue to arrange stuff, sweden needs it :)
SteveTranz4ever
This is really sad both for the organizers and the party people that had been looking forward to this event...

I don´t know the detalis but I will read through it soon, just don´t give up on us...

Sweden need more QUALITY events !
zamson
wtf?? nu har jag missat nåt...fill me in
Gaby
Så dålig organisation och promotion från början så det kunde ju inget annat än gå åt ¤5##""! :whip:
ice_key
TUR att man inte köpte biljett då :nervous: var lite skeptisk mot det hela i början :nervous: :nervous:

Håller med Gaby att det var dåligt planerat o dålig promo för det :nervous: :nervous:
Dj_Irish
Öj där ser man. Väldigt väldigt synd att det gick så här måste jag säga. Hade varit en milstolpe i den svenska scenen om det blev av.

Fast jag måste säga, bara storleken på det här arrangemanget skapade mycket skepticism och många väntade med att köpa biljett av den anledningen.
eXton
för helvete! hoppas verkligen jag får tillbaka mina pengar för biljetten som man var så duktig och köpte

men visst jag håller med Gaby, det var ju inte direkt oväntat med en så dålig organisation. Man borde inse att man inte kan test-köra en fest med Holland-storlek när lilla Deep Club i Malmö (som tar in väl sisådär 200 pers) får byta musikstil pga dålig lönsamhet (och andra problem antar jag)

Steve: Quality events = Club AmnesiA i Lund, vi sviker/sviktar aldrig (vi har tillochmed en hemsida som går att navigera på, som jag själv sköter)!
Dj_Irish
quote:
Originally posted by eXton

Steve: Quality events = Club AmnesiA i Lund, vi sviker/sviktar aldrig (vi har tillochmed en hemsida som går att navigera på, som jag själv sköter)!


Vilket påminner mig: Registrera ett domän-namn! :p

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by eXton Steve: Quality events = Club AmnesiA i Lund, vi sviker/sviktar aldrig (vi har tillochmed en hemsida som går att navigera på, som jag själv sköter)!


De låter hur bra som helst... synd man inte kan besöka er club pga. avståndet... :)
ScuL
Jee Bastiaan dit is wel erg sneu voor jou (en de rest van het team)...
Ik hoop dat je eruit komt met de rechtzaken en dat je in de toekomst weer gaat proberen zoiets dergelijks neer te zetten. Ik weet zeker dat het niet onmogelijk is. Als je naam zo door het slijk is gehaald moet je misschien maar proberen onder een andere firmanaam iets nieuws te beginnen indien mogelijk.

För mig betyder det iaf att min resa till Malmö är inställd tyvärr. Kanske finns det nåt alternativ snart.. vet inte ännu. Jag e väldigt besviken förresten. Iaf jag sa att jag hoppas att allt går bra med honom och att han ska inte kasta handduken i ringen och håller på med att försöka klara nåt likadant i framtiden :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement