|
משחקי פורום (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
ואללה לא אבל ניסיון יפה
אתה יודע מה אני יעשה את זה טיפה יותר קל
חישמול מחדש - צלול למעמקים |
|
|
| -CosmicFire- |
הכי קשה בעולם....
טיאסטו - טיסה 67משהו שחכתי את המספר :D
דרוד הצרוד - תקנה סאבוופר חדש ותרגיש את הביט
דרוד הצרוד שוב - מוסיקה!!! :D
דרוד שוב - הרוחות המדבר עשו חרקות על החול |
|
|
| Scorchio |
עשה לי טובה תחסוך ממני את הטראקים של
Darude
ושמישהו יזהה את מה שרשמתי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואללה לא אבל ניסיון יפה
אתה יודע מה אני יעשה את זה טיפה יותר קל
חישמול מחדש - צלול למעמקים |
וזה אמור להיות יותר קל!?!?!?!?
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
ינעל.........
נו טוב.... חוזרים למילון!!!! חחחחחחחחח |
|
|
| -CosmicFire- |
טיאסטו - איזור תעשיה
חחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
טיאסטו - איזור תעשיה
חחחח |
איזה ילד נעל עם הבנה גרועה באנגלית!!!
איך
lethal industry
זה איזור תעשיה!?
זה תעשייה קטלנית!! |
|
|
| DjChook |
| חחח את זה צריך להעביר לצחוקיה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח את זה צריך להעביר לצחוקיה |
חחחחח יש מצב!!!
איך אפשר להיות כל כך קרוע!? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה ילד נעל עם הבנה גרועה באנגלית!!!
איך
lethal industry
זה איזור תעשיה!?
זה תעשייה קטלנית!! |
חחחח זכרתי תעשיה אז כתבתי :D :D :D |
|
|
| Narcotic Mind |
פתאום נזכרתי בטרד הזה
הגיע הזמן להחיות אותו, יש מספיק טראקים חדשים להביא :p |
|
|
| Rising |
טוב בוא נראה אתכם :)
אזור מרוחק ובלתי מיושב - מצב של שעת חירום |
|
|
| YuVaL |
Outback - State Of Emergency
:)
עץ בשוק - כלניות ושוקולד
(קצת שיניתי אבל לא נורא)
:) |
|
|
|
|