|
2 מיקסרים חדשים של פיוניר ... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
:eyes:
אלוהים ישמור איזה סי די פלייר יפה
נראה לי אני מתחיללחסוך כסף לזה
או שאני ימכור את הפיוניר 100 ואז יוסיף עוד כמה שצריך |
חחחחחח
אתה חולמת
זה יהיה בערך 12 אלף לאחד
:) |
|
|
| Scorchio |
אני כבר פרסמתי על הפלייר של טכניקס
12 אלף זה יהיה בהגזמה
המחר הממוצע ינוב בין 1800 -3000 דולר
אבל אני בספק אם זה באמת יגיע ל3000
לפי דעתי זה יהיה משהו כמו 9000 שקל ליחידה |
|
|
| AnthemFreak |
טוב אני באמת חולמת
אין מצב
אם זה יהיה כזה יקר אז זה לא הולך לקרות
אבל אם זה יהיה זול אולי בארה"ב.. אחותי אולי תקנה לי
והיא באה לבקר עוד איזה שלושה חודשים ארבעה |
|
|
| Djsamorai |
| מישהו יודע כמה עולה המאטריס 3 ???????? |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
מישהו יודע כמה עולה המאטריס 3 ???????? |
זה עולה 400 שקל ואתה מקבל גם את מטריקס 1+2 ובונוס פוסטר של קיאנו ריבס
:D |
|
|
| coby |
חח יובל יא סטלן
מזה כאילו טרד של הציוד החלומי שיש לכל טחון וטחון ? |
|
|
| Djsamorai |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן אה !?
נווו אני צריך לדעת כמה הוא עולה ..
כי אני רוצה ליקנות מיקסר שהוא טוב ולא מחיר יותר מידי מפוצץ ... |
|
|
| Dj-2TaLL |
חברה אתם שוכחים פה את העיקר!!!
ברור שזה יקפיץ את המחירים של המיקסרים האלה בטירוף
אבל זה גם ינמיך את המחירים של כל השאר!!!
(אני עונה ולא קראתי את הכול אז לא לכעוס)
:) |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
חברה אתם שוכחים פה את העיקר!!!
ברור שזה יקפיץ את המחירים של המיקסרים האלה בטירוף
אבל זה גם ינמיך את המחירים של כל השאר!!!
(אני עונה ולא קראתי את הכול אז לא לכעוס)
:) |
אם תוכל להסביר את הסטטיסטיקה אני אשמח :) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
אם תוכל להסביר את הסטטיסטיקה אני אשמח :) |
לכל עליה יש ירידה :) |
|
|
| Djsamorai |
בשלב מסוים זה ברור ..
אבל אם המוצר משווק טוב אז זה לא בהכרך נכון ..
:D :D :D :crazy: :crazy: :toothless :toothless |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
מישהו יודע כמה עולה המאטריס 3 ???????? |
אני יודע
אני התקשרתי ליבואן של נומארק וביררתי......
1550
אם אני לא טועה... |
|
|
|
|