return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
להתראות חברה...
View this Thread in Original format
KrazyDJs
המחשב שלי רוצה כנראה ללכת לעולמו
גם כן מעבד מזדיין....

המחשב עושה לי מסכים כחולים כאלו
ונתקע כל הזמן..
עושה ריסטרטים בעצמו..


אני בקושי מצליח להשאיר אותו פתוח יותר מ 5 דקות..


פעם ראשונה בשבוע האחרון שאני מצליח להיות מחובר יותר מ 10 דקות..

טוב נו חברה נגיע לפואנטה..
אני עוזב ע שיתקנו לי תמחשב כנראה..

אולי בבצפר לפעמים בשיעורי מחשבים אני יבקר

או לפעמםי שאני אצל חברים...


בכל מקרה חברה אל תדאגו
אני לא יעלם לכ"כ הרבה זמן :)

מקווה שאח שלי יפסיק להתנהג חרא ויסדר לי תמחשש :\
עד אז..

סלאמת חברה :)

:(
כוסעמק אני רוצה מחשב חדש :\
DjChook
גנוב ל
NYKON
Flotser
מסכים כחולים..ומרסט את עצמו כל הזמן...
נשמע מוכר,
כנראה המחשב שלך מתחמם יותר מדי,
תפתח אותו תנקה את המאוורים קצת מאבק עם מנקה אוזניים או משהו זה צריך לעזור,
תבדוק גם את המאוורר של הכרטיס מסך
(למרות שאם מופיעים מסכים כחולים כנראה המעבד הוא שמתחמם יותר מדי, אבל עדיין תנסה)
Rising
כן אחי כולנו היינו בסרט הזה....
מקווה שתסתדר בקרוב...

אדיוס :)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Flotser
מסכים כחולים..ומרסט את עצמו כל הזמן...
נשמע מוכר,
כנראה המחשב שלך מתחמם יותר מדי,
תפתח אותו תנקה את המאוורים קצת מאבק עם מנקה אוזניים או משהו זה צריך לעזור,
תבדוק גם את המאוורר של הכרטיס מסך
(למרות שאם מופיעים מסכים כחולים כנראה המעבד הוא שמתחמם יותר מדי, אבל עדיין תנסה)



וואלה ננסה..

בינתיים המחשב עשה ריסטרט רק פעם אחת היום..

אולי הוא משתפר ? :)

יאללה נקווה לטוב
AnthemFreak
תקנה מחשב חדש יפרסי:)
Hell_Copter
ביי אח שלי
תעשה חיים... בלי מחשב :)
KrazyDJs
אני לא פרסי
אני סתם קמצן :)


זה היה מהיר...
:D


אתמול אני ואח שלי פירקנו למחשב תאמאמאמאאממאמא
וניקינו את רוב האבק..
עד כמה שאפשר...

פשוט לא היו לנו קומפרסור או משו כזה
בשביל לחץ אוויר..אני חושב
:rolleyes:
כדי להעיף את כל האבק...


טוב נו...לא משנה :)

ניקינו הכל
עשינו
format
ואז
ghost

ובשעה טובה המחשב עולה, עובד, הכל תקין ובמקום :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ובשעה טובה המחשב עולה, עובד, הכל תקין ובמקום :)


מטריד אותי שאתה ער בשעות כאלה...
אפילו אם אתה טוען שזאת שעה טובה...
להיות ער ב 9 וחצי בשבת בבוקר זה לא אנושי!!!
KrazyDJs
חחחח...
בקטנות..

אני ער כבר מ 8...
לא יודע מה היה לי...


התעוררתי...
ולא היה לי כוח ללכת לישון שוב..
נשארתי ער
סידרתי תמחשב...

coby
quote:
Originally posted by AnthemFreak
תקנה מחשב חדש יפרסי:)



אה אה יש פה בעיות עם פרסים ?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement