return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
långholmen i helgen
View this Thread in Original format
tjockis
13:00 börjar dom. 22 slutar dom.
förmodligen psytrance.
kom!

eftersom dom har rätt dåligt med pengar och gärna fortsätter ordna fester så vädjar dom om bidrag, så att dom ska kunna fortsätta slippa ta inträde...
mindshooter
Som vanligt rekomenderar jag detta STARKT! Nu är juh många av er på trinity men ni som inte är det kan juh komma och dansa o uppleva ett stycke eldshow ;) blir FETT!
tjockis
men vaddå? är trinity mitt på ljusa dan? skulle inte tro det... finns inga bra ursäkter :)
AC.
Kommer.
Gaby
Kör dom fortfarande? Vart lämnar man bidrag?
mindshooter
quote:
Originally posted by tjockis
men vaddå? är trinity mitt på ljusa dan? skulle inte tro det... finns inga bra ursäkter :)


trinity bussarna går juh rätt så tidigt tror jag... festen ligger juh i jönköping ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by Gaby
Kör dom fortfarande? Vart lämnar man bidrag?


dom går runt och samlar in...sist så stoppade dom musiken och berättade att man kunde lämna bidrag :) sen gick dom runt och frågade.
Gaby
oki... maybe I see ya tomorrow then ;)
dj_hysterix
tror inte jag drar den här gången. Ska jobba + gå påå bio :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement