|
- = !_PeTrUs_! in Disneyland (incl. PIC) = - (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
haha..tongetjes...brrrrrruuuuuuuaaaaaaaa :D
gimme gimme gimme :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik heb nog zo'n foto en daar sta ik enorm strak op hehe...Ook leuk!!! |
|
|
| WNxHunter |
| ja disneyland was vorige week, dus ik wacht nog steeds tot die vriend foto's ontwikkelt heeft, zal hem wel nog wat meer opjagen zodat miss P niet zolang hoeft te wachten :D :D :) |
|
|
| Miss Proximus |
| snel snel..ik krijg een tongetjes cold turkey |
|
|
| michiel |
he petrus ga ff intelligent op een foto staan :rolleyes: lol
later
michiel |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by michiel
he petrus ga ff intelligent op een foto staan :rolleyes: lol
later
michiel |
Dat is nou net het probleem. Dat ken ik niet.
En btw...Nunspeterlaan rulez forever (ondanks dat er geen normale Nederlander mer woont) Ben ik geboren en getogen!!! hehe |
|
|
| Dj Alpha |
Michiel,
heb lef en post voor de grap ook een foto van jezelf en laat ons zien wat normaal is :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Michiel,
heb lef en post voor de grap ook een foto van jezelf en laat ons zien wat normaal is :D |
TNX BRO!! |
|
|
| michiel |
he alpha, note de "lol" aan het einde van de post = dus een "grapje"
later
michiel |
|
|
| Dj Alpha |
He Michiel, note de :D aan het einde = duz grapje
:)
Laterzz |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
LOL :D |
note ik hier de "LOL" en de ":D"...Dus een grapje? :rolleyes:
(lama, ik verveel me :D) |
|
|
|
|