return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עזרה ב nero
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
יש למישהו מושג מזה אומר שב
nero
הוא מבטל לי תצריבה ואומר לי
power calibration error
AnthemFreak
calibration
בעיברית זה כיול
כיול אומר שהמכשיר צריך להתאפס
אני לא יודע כל כך איך להסביר לך את זה בעניין הזה שלך
אבל כיול.. זה יענו שהמכשיר לא מאופס וצריך לאפס אותו
אולי אתה צריך יענו לעשות את ההגדרות מההתחלה או שלא בחרת בהתחלה שהתקנת את הסוג צורב הנכון
צריך לבחור
oem
שזה יענו לכל הצורבים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement