|
HardBass - Hard Selection of Swedish DJ's (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
| sitter o lyssnar nu.. synd att man ska iväg ikväll.. missar Vizay, DJ Lazlo o ferren... tråkigt.. :( hade velat höra er.. men men.. Lycka till iaf! =) |
|
|
| sipowitz |
| Haft igång streamen nu senaste 1,40 timmarna, varit hel nice musik |
|
|
| dj_hysterix |
| GO VIZAY GO ! ! ! ! :D |
|
|
| ScuL |
| whoaaaaaah haha :) det där gick heeeeelt fel :D |
|
|
| dj_hysterix |
| jo verkade som cdn hoppade :p |
|
|
| ScuL |
| nu var det helt avbrutit |
|
|
| ScuL |
mums
cosmic gate - the truth (dj isaac remix) :crazy: |
|
|
| dj_hysterix |
| VAJSY var ju skitbra - synd bara att det var en timme :( |
|
|
| Vizay |
hahaha fyfan va de sket sig mot slutet :p
först råkade jag klanta mig lite när jag mixade in timeless med ron van den beuken å sen har vi ju då min fina övergång från pvd - for an angel (bootleg) till the truth...gick ju inte direkt bra :p
fick typ hjärnsläpp å missade allt....skulle döda pvd helt då han sa the truth men aaa...som sagt :p
annars va jag rätt nöjd, tror de lät rätt bra :)
här finns tracklist för alla set: http://w1.873.telia.com/~u87311818/playlists.txt |
|
|
| Connector |
Nu lyssnar jag med. Kom hem från jobbet nu. Men... wtf, en technoremix på southpark. WTF :D
Oh my god, they killed kenny! |
|
|
| Connector |
| Och där stängde jag av... inte direkt min stil :/ |
|
|
|
|