|
כל מי שתופס מעצמו תותח בתחום הורדת השירים הנידירים שיכנס
|
View this Thread in Original format
| divx-master2 |
מה מצב אחים שלי .. אז כההה..
אני מחשפ כלללללל קטע שיש מה -
Symphony of love ..
אני מוכן לתת הכללל בתומרה
כל סרט כל משחק..
הכלל כל מה שתבקשו..
אשמח אם תיצרו קשר באייסי
156508929
או פה
תודה... |
|
|
| Djsamorai |
יש לי את הדיסק של מיצעד אהבה ..
יש שם שיר אחד של ויק...
והסימפוניה ..
אם אין לך תגיד לי אני אשלח לך |
|
|
| divx-master2 |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
יש לי את הדיסק של מיצעד אהבה ..
יש שם שיר אחד של ויק...
והסימפוניה ..
אם אין לך תגיד לי אני אשלח לך |
וואי כן אחי שמעתי על הדיסק הזה.
אני ישמח אם תשלח לי .. |
|
|
|
|