|
DN kan dra åt helvete (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
| jag såg det bara som ironi, skit i vad han skriver. |
|
|
| ScuL |
| det e kanske för att jag förstår det inte riktigt men jag ser inget som är verkligen fel med den där artikelen.. han är ju inte positivt men borde man vara? det finns ju olika människor. |
|
|
| Gate 42 |
Även om det nu var ironiskt skrivet så var det dumt. DN på Stan är så vitt jag vet en bilaga i DN som ska informera om vad som händer "på stan" den närmaste framtiden. Den ska inte recensera vad som än inte har varit.
Ok, om han hade varit där (även om det nu är helt omöjligt om han nu inte kan resa i tiden) och inte gillat det så hade det varit en annan sak. Då hade han kunnat skriva vad fan som helst.
Men som det är nu så tycker jag det är omoget skrivet. Speciellt om man läser några andra artiklar han skrivit på samma sida där han lovprisar olika Hip Hop och Jazz klubbar.
Det verkar också som att han kritiserar DJ's i allmänhet. Är det inga DJ's på hip hop klubbar? Eller spelar de bara "Outcasts nya CD" (som jag för övrigt själv tycker är rätt nice) på repeat.
Nej, sånt här tycker jag är trist att läsa. Hoppas att hans chef kommer underfund med detta och ger honom ett annat jobb. Som att t.ex sortera toalettpapper efter färg och tjocklek? |
|
|
| teski |
Hmm ibland förstår jag mig inte på hur tidningarna tänker..
Tycker det vore bättre om de fick fast på två frivilliga som skrev istället. En som tyckte det var bra.. en annan som tyckte det var dåligt.. Och på det sättet kan man själv skapa sig en personlig åsikt.. så gott man kan.. när man inte vart där :p
Och att skicka ut en som inte ens är intresserad, till ett ställe.. att rescenssera.. Det är helt sjukt..
Som att ha en "Extremt-Leksands-Älskande-sportkommentator" när Leksand och Frölunda har hockeymatcher... Som inte ser hur bra frölunda egentligen spelar.. eftersom de bara prisar Leksand hela tiden.. hur många självmål de än gör :p
Aja.. lite långsökt, men min poäng kanske ändå gick fram?
Och mjo, jag kommer från dalarna och jag vill inte uttrycka min åsikt om vilket hockeylag jag håller på ;)
Jag tycker som såhär:
Till tidningarna: Låt folk få vidga sina vyer lite.. låt de få höra att det faktiskt finns mer musik än Brittan o Justin att lyssna på.. Låt de få höra att det finns folk som uppskattar annat.. utan att referera till oss som knarkare-utan-framtid och neonklädda-spöken som lyssnar på "dunkande djävulsmusik"..
Och måste bara få kommentera Gate 42
"Hoppas att hans chef kommer underfund med detta och ger honom ett annat jobb. Som att t.ex sortera toalettpapper efter färg och tjocklek?"
Motfråga: menar du använt papper då eller? ;) *lol* :tongue3 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by teski Och måste bara få kommentera Gate 42
"Hoppas att hans chef kommer underfund med detta och ger honom ett annat jobb. Som att t.ex sortera toalettpapper efter färg och tjocklek?"
Motfråga: menar du använt papper då eller? ;) *lol* :tongue3 |
Ha ha ha :haha: Skönt svar... för annars är väl allt papper vitt eller ? Lite brun färg gör susen så får lille Kristoffer Poppius å göra på lagret :toothless |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by teski
Och måste bara få kommentera Gate 42
"Hoppas att hans chef kommer underfund med detta och ger honom ett annat jobb. Som att t.ex sortera toalettpapper efter färg och tjocklek?"
Motfråga: menar du använt papper då eller? ;) *lol* :tongue3
|
Haha, jo precis det kanske vore ännu bättre :haha: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha ha :haha: Skönt svar... för annars är väl allt papper vitt eller ? Lite brun färg gör susen så får lille Kristoffer Poppius å göra på lagret :toothless |
förstod direkt när jag läste skämtet att det skulle falla dig och din bajshumor i smaken. :haha: |
|
|
| Powell |
se det så här:
Skulle en snubbe som gillar elektronisk musik skriva något som här om något stort hårdrocks arangemang så skulle de bli ett JÄVLA liv! |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Powell
se det så här:
Skulle en snubbe som gillar elektronisk musik skriva något som här om något stort hårdrocks arangemang så skulle de bli ett JÄVLA liv! |
Det beror ju på hur personen i fråga är funtad. Själv skulle jag inte skriva illa om hård rock bara för att jag råkar föredra trance musik. Finns liksom ingen mening. I alla fall inte om jag inte ska skriva en personlig recension vilket DN på stan inte är. |
|
|
| hustler |
| Herre min jesus vilken idiot..Man saknar ord.. |
|
|
| nekholm |
| Meh. Vad menas med "uppvisningsonani-set"? Låter lite suspekt tycker jag.. Dedär med onani och allt.. :p |
|
|
| Dj_ExOn |
| :haha: Grymt rolig artikel... |
|
|
|
|