return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מסקנות!!!!
View this Thread in Original format
arik
עבר כבר די הרבה זמן מאז שנכנס לישראל האינטרנט המהיר

העיניין הוא שלי יש חיבור בכבלים 750
מבית 012

ולאחרונה אני ממש לא מרוצה גם מהשרות שיומותו
וגם מהמהירות!


MBאני רוצה להתנתק מהם ולעבור ל 1.5

העיניין הוא שאני לא יודע מי הכי טוב
אני חשבתי בכלל לעבור ל ADSL
של בזק או משהו כזה


אם יש פה מישהו שיש לו מסקנות לגבי מה לקנות לאן להתחבר כבלים או אי די אס אל



שפכו!!!!!
חשוב ביותר!!!
AnthemFreak
אחי
דבר ראשון.. להתחבר לאיי די אס אל.. לא לכבלים
לא יודע להסביר למה.. אבל מומלץ
דבר שני
לגבי קווי זהב.. אתה צודק במאה אחוז אחי
אני כמוך אצלם ב750
ואני מזה לא מרוצהיש להם אינטרנט מסריח שמתנתק כל שניה
עד לפני איזה שלושה חודשים הייתי באינטרנט זהב על חצי מגה
ותאמין לי אני מעדיף להיות באינטרנט זהב על חצי מגה מאשר 750 אצל קווי זהב
אינטרנט זהב זה בן זונה של ספק אינטרנט
יחסית מהיר והכי חושב הוא יציב.. ויש להם שרות גם טוב
אבל הם קצת יקרים
בגלל זה אבא שלי עבר לקווי זהב
אזלדעתי תבחר בין האינטרנט של בזק לבין אינטרנט זהב.. תראה מה יותר זול
וברור שדרך
wow
בטכנולוגית איי די אס אל :D
DJ_Yuval
לי יש
ADSL 750K
ב 012

וזה ממש אחלה!
האינטרנט טס ואין ניתוקים בכלל
KrazyDJs
לא מזמן שידרגתי מחצי מגה בזק
ADSL
ל 750...
גם בזק אי די אס אל...


יש להם שירות מעולה ותוך יום בעיקרון כבר השירוג הופעל..


רק מה..
שמע לי..
כמה שיותר נוח והכל מודם
USB
וזה..

אל תיקח אותו..
לפחות לא תכחול המפגר הזה של
rotal


ינעל אחותם דפקו אותי עם המודם הזה...

לפעמים הוא מתנתק מעצמו...
או שהאינטרנט מחליט לא לזוז...

חרטות כאלו...

ואם אתה רוצה 1.5
תמיד יש לך חודש ניסיון :)
אם אני זוכר נכון לפחות...
NyKoN
אוקיי
עכשיו תורי.. בתור אחד שכבר עבר בכל החברות..
אני חייב לומר שאינטרנט זהב שולטים מבחינה של מהירות ויציבות...
אבל 012 לא נוראיים בכלל.. אני כבר חודשיים ככה איתם ב1.5 והם די אחלה
רק מה שזין זה השירות! אתמול רציתי שיעזרו לי להגדיר איזה כרטיס רשת בגלל שיש לי בעיה איתו והבני זונות האלה לא ענו במשך שעה! חיכיתי על הקו שעה! ואז כששאלתי אותם הם אמרו שהם לא יכולים לעזור לי כי זאת רשת שלי שאני עשיתי והם לא נותנים שירות לזה
עבור לאינטרנט זהב אם אתה רוצה איכות.. ובכל מקרה כל המחירים אותו דבר בין כל החברות
בזק בינלאומי שווים תחת! הם מתנתקים כל איזה 2 שניות בגלל שהם מחליפים שרתים או משהו כזה... זה רוצח
Segev
טוב עכשיו אני לי יש סיפור טיפה שונה
אני גר במושב שזה משנה הכל
אין לי הרבה מחוברים על כבלים וזה כבר אומר שאני מוריד הכי מהר שאני יכול
אני מחובר אצל בזק בינלאומי 750K
והם תותחים אין שום בעיות ואין שום התנתקויות...
הייתי לפני זה אצל 012 והם ממש גרועים הייתי מוריד ממש לאט וכל הזמן היה מתנתק לי
ADiSH
מה רע בכבלים?
אני ב ADSL
של נטויזן והמהירות קקה..
Hell_Copter
אני על כבלים 750 אצל נטויז'ן ופעם לא הייתי מרוצה כי היה מתנתק המון
עכשיו כבר בקושי מתנתק אז בקטנה...

רק מעצבן שאני יכול להוריד במהירות מקסימלית רק מאתרים וזה גם בלחץ!!
מאפ טי פיים אני יכול מקסימום ב 55 קיי להוריד... זה הכי הרבה שהורדתי...
אבל אני יכול מאותו סרבר נגיד להוריד מ 3 חלונות שכל אחד יהיה על 30 קיי ככה שזה לא יהיה 50 אלא 90!!
cluBBer
אני על 750 של נטוויג'ין
ועל
ADSL
אף פעם לא היה לי מנתק המון
מידי פעם אולי
מהירות נראת בסדר
מה זה מהירות קקה אצלך
?ADiSH
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
לי יש
ADSL 750K
ב 012

וזה ממש אחלה!
האינטרנט טס ואין ניתוקים בכלל


כנ"ל


מסקנה:
ADSL + 012

DjChook
אני
750 ADSL
אינטרנט זהב
מרוצה מאד

ועכשיו הם הוזילו את המחירים אז שווה לבדוק ואולי לעבור
Eitan E
אני לא יודע מה אתם כלכך מתלוננים על 012
אני כבר למעלה משנה וחצי
ורק מס' פעמים בודדות הייתי מתנתק בגלל עבודות תשתית שלהם

ועוד משהו יש לי הרבה חברים שהיה להם איי די אס אל והם עברו לכבלים כי זה יותר זול אז אני לא מבין את ההתלהבות מאיי די אס אל

במהירות של
750k\64k
הצלחתי להוריד גם 100 קילו לשנייה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement