return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ny Trance-dänga!
View this Thread in Original format
tzar
Tjena TAs!

Tänkte eventuellt kolla aktiviteterna på måndag/tisdag på SMC.
Det skulle vara kul om tillfälle ges att sticka fram en skiva
med min senaste trance-dänga till någon skivbolagsnisse.

Avslutade en snabb mastring tidigare ikväll så jag vore grymt
tacksam för lite kommentarer och feedback.

Streama låten med den här länken:
http://www.tzarproduction.com/mp3s/fifth_dimension.m3u

/Tim (Tzar)
Glorie
schyst break som bara den vid 2:30 nånstans :) å riktigt fint därefter me. ahmen, sammantaget låter det finfint... lite för soft för att ja ska kunna dansa till den bara :) hehe. Men det e kanske inte heller tänkt att man ska bli svettig på dansgolvet till den :D

menne..du har ju snott namnet ju! fifth dimension :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement