|
Gatecrasher NEC 29 november
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
GATECRASHER @ NEC, BIRMINGHAM. ZATERDAG 29 NOVEMBER
-Gatecrasher-
*DJ Tiësto & Paul Van Dyk (back 2 back)
*Gabriel & Dresden
*Armin Van Buuren
*Ferry Corsten
*Scott Bond
*Matt Hardwick
*Judge Jules
*Motorcycle – As The Rush Comes (Live)
-Bugged Out-
*Dave Clarke
*Green Velvet
*Audio Bullys
*Plump DJ’s
*Robertson
-Frantic-
*Lisa Lashes
*Eddie Halliwell
*Andy Farley
*BK
*Tidy Boys
*Rob Tissera
*Anne Savage
*Paul Glazby |
|
|
| Original |
| quote: |
-Gatecrasher-
*DJ Tiësto & Paul Van Dyk (back 2 back)
*Gabriel & Dresden
*Armin Van Buuren
*Ferry Corsten
*Scott Bond
*Matt Hardwick
*Judge Jules
*Motorcycle – As The Rush Comes (Live)
|
:eyes:
:wtf:
.......WERELD-LINEUP |
|
|
| Asperge |
| Wtf Tijs & Paul back2back:eyespop: |
|
|
| Miss Proximus |
Gariel en Dresden en de Bugged out lijkt me erg leuk...
paul van dyk en tiesto, wat een onzin.
:) |
|
|
| basvh |
-Frantic-
*Lisa Lashes
*Eddie Halliwell
*Andy Farley
*BK
*Tidy Boys
*Rob Tissera
*Anne Savage
*Paul Glazby
dit vind ik toch een stuk interesanter dan die main area, maar jah dat is mijn smaak he. Alleen heb nog steeds beetje zure nasmaak van godskitchen dus mocht ik het geld hebben om een reisje daar heen te wagen dan zou ik het toch niet doen. |
|
|
| Dj Lex |
| Erg vette line-up :) |
|
|
| Optimus |
| Echt een super line up! Waarschijnlijk ga ik dan al naar een ander feest op die dag die ik niet mag laten schieten, anders zou ik het wel weten:) |
|
|
| New Wave |
Ik vind het een enorme zaad-lineup.:)
Mijn favourite dj's staan der niet bij. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik vind het een enorme zaad-lineup.:)
Mijn favourite dj's staan der niet bij. |
jij houdt dan ook alleen maar van techno. Dan is alleen Dave Clarke en Green Velvet een beetje interessant:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
jij houdt dan ook alleen maar van techno. Dan is alleen Dave Clarke en Green Velvet een beetje interessant:rolleyes: :rolleyes: |
Ja nouen? dan hoef je niet met die rolleyes images te komen.
Ik zeg toch dat er geen goeie dj's voor mij tussen staan, sukkel!
Ga effe intergratiecursus doen, doe je nog wat nuttigs.
En green velvet heeft mij nooit kunnen plezieren. |
|
|
| jploveparade |
| Easy Jet vliegt niet op Birmingham :( |
|
|
| Stasha |
/me is lookin` forward .... have just booked my flight from slovenia to UK ... PARTY OF THE YEAR  |
|
|
|
|