return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Dancevalley 2001 here I come.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Chocolate Jesus
Yiks.. I am envious....

*hoping to find candE*
Optimus Trance
ZEBRA'S?? hoe duur waren ze???:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Optimus Trance
ZEBRA'S?? hoe duur waren ze???:D


Ik kreeg ze voor FL 4,50. Vrienden prijsje... Anders zijn ze net zo duur als andere Illies... Vanavond ff een paar uitproberen hehe!!
Optimus Trance
ja, vertel morgen je ervaringen, een volledig pillen report:p:D:D:D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Vanavond ff een paar uitproberen hehe!!


en hoe waren ze eigenlijk???:D:D:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Optimus Trance


en hoe waren ze eigenlijk???:D:D:D


Ze waren zoals ze horen te zijn EXTREEM HEAVY. Ik ga ze ook proberen mee te nemen naar DV (als ik ze nog kan krijgen!!)
Miss Proximus
woo! Petrus..vette sig man!! echt mooi!! (of had je m al langer??)

ennu..vorige week op Concept had ik schorpioentjes van Bellie...damn...wat een vette nellip....waus!!!!!!! haha :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
woo! Petrus..vette sig man!! echt mooi!! (of had je m al langer??)

ennu..vorige week op Concept had ik schorpioentjes van Bellie...damn...wat een vette nellip....waus!!!!!!! haha :)


Ik had de zich al wel langer, maar nog niet eerder gebruikt.

En over die pillen...Ik krijg misschien een probleem met DV. Al mijn gebruikelijke leveranciers zitten ergens in het zonnige zuiden. Dus ik kan de komende weken weer opzoek naar wat anders (K U T). Maar dat loopt wel los (hoop ik!!).
Glaniskanis
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Ik had de zich al wel langer, maar nog niet eerder gebruikt.

En over die pillen...Ik krijg misschien een probleem met DV. Al mijn gebruikelijke leveranciers zitten ergens in het zonnige zuiden. Dus ik kan de komende weken weer opzoek naar wat anders (K U T). Maar dat loopt wel los (hoop ik!!).


Owww klote
Iedereen:
Inzamel-Actie voor Zebra's Voor Petrus
:D:D:D:D
Hij heeft ze nodig
PM Petrus voor de details :p


Greetz,
Glaniskanis

[edit]
Dit is btw de slogan voor de actie
Zebra's!!! DE Ik-Hou-Mijn-Tanden-14-Uur-Op-Elkaar-Pillen
[/edit]
Henkie_henk
k wee nie.. maar misschien kan je de talk over pillen zo formuleren dat je zelf onschuldig bent.. strax leest iemand dit.. of een bekende of een of andere politie achtige instelling..

snap vous?

T is nog steeds een public forum.. :)

GreetZZ just a though.. zo PetruS die vriend van je heeft er dus van genoten? ;)

Donna
pillenslikkende te..... oeps,ging ik toch bijna weer ff flamuh zeg hey;p
Neehoor skatjes,*ff tandjes op elkaar* en dan is dv zo weer voorbij *heh*
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Henkie_henk

GreetZZ just a though.. zo PetruS die vriend van je heeft er dus van genoten? ;)


Ja, die is behoorlijk uit zijn pannetje gegaan...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement