|
Dancevalley 2001 here I come.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Chocolate Jesus |
Yiks.. I am envious....
*hoping to find candE* |
|
|
| Optimus Trance |
| ZEBRA'S?? hoe duur waren ze???:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
ZEBRA'S?? hoe duur waren ze???:D |
Ik kreeg ze voor FL 4,50. Vrienden prijsje... Anders zijn ze net zo duur als andere Illies... Vanavond ff een paar uitproberen hehe!! |
|
|
| Optimus Trance |
| ja, vertel morgen je ervaringen, een volledig pillen report:p:D:D:D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Vanavond ff een paar uitproberen hehe!! |
en hoe waren ze eigenlijk???:D:D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
en hoe waren ze eigenlijk???:D:D:D |
Ze waren zoals ze horen te zijn EXTREEM HEAVY. Ik ga ze ook proberen mee te nemen naar DV (als ik ze nog kan krijgen!!) |
|
|
| Miss Proximus |
woo! Petrus..vette sig man!! echt mooi!! (of had je m al langer??)
ennu..vorige week op Concept had ik schorpioentjes van Bellie...damn...wat een vette nellip....waus!!!!!!! haha :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
woo! Petrus..vette sig man!! echt mooi!! (of had je m al langer??)
ennu..vorige week op Concept had ik schorpioentjes van Bellie...damn...wat een vette nellip....waus!!!!!!! haha :) |
Ik had de zich al wel langer, maar nog niet eerder gebruikt.
En over die pillen...Ik krijg misschien een probleem met DV. Al mijn gebruikelijke leveranciers zitten ergens in het zonnige zuiden. Dus ik kan de komende weken weer opzoek naar wat anders (K U T). Maar dat loopt wel los (hoop ik!!). |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik had de zich al wel langer, maar nog niet eerder gebruikt.
En over die pillen...Ik krijg misschien een probleem met DV. Al mijn gebruikelijke leveranciers zitten ergens in het zonnige zuiden. Dus ik kan de komende weken weer opzoek naar wat anders (K U T). Maar dat loopt wel los (hoop ik!!). |
Owww klote
Iedereen:
Inzamel-Actie voor Zebra's Voor Petrus
:D:D:D:D
Hij heeft ze nodig
PM Petrus voor de details :p
Greetz,
Glaniskanis
[edit]
Dit is btw de slogan voor de actie
Zebra's!!! DE Ik-Hou-Mijn-Tanden-14-Uur-Op-Elkaar-Pillen
[/edit] |
|
|
| Henkie_henk |
k wee nie.. maar misschien kan je de talk over pillen zo formuleren dat je zelf onschuldig bent.. strax leest iemand dit.. of een bekende of een of andere politie achtige instelling..
snap vous?
T is nog steeds een public forum.. :)
GreetZZ just a though.. zo PetruS die vriend van je heeft er dus van genoten? ;) |
|
|
| Donna |
pillenslikkende te..... oeps,ging ik toch bijna weer ff flamuh zeg hey;p
Neehoor skatjes,*ff tandjes op elkaar* en dan is dv zo weer voorbij *heh* |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
GreetZZ just a though.. zo PetruS die vriend van je heeft er dus van genoten? ;) |
Ja, die is behoorlijk uit zijn pannetje gegaan... |
|
|
|
|