return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dave seaman in the hague
View this Thread in Original format
Ries'79
Global underground held dave SEAMAN komt naar de residentie. Na alle geruchten over deep dish, sasha, paul van dijk, etc etc is dit een geconformeerde boeking!!! 11 oktober komt hij op de afterparty draaien van Kane.
Samen met stef, Benny Rodriquez en Roog!! Best een aardig feest, heb zelf een jaar in australie gezeten, kan zeggen dat deze club een welkome verassing is in den haag!!
The Hague rules!
GreetZ Ries
MaGiK54
quote:
Originally posted by Ries'79
Global underground held dave SEAMAN komt naar de residentie. Na alle geruchten over deep dish, sasha, paul van dijk, etc etc is dit een geconformeerde boeking!!! 11 oktober komt hij op de afterparty draaien van Kane.
Samen met stef, Benny Rodriquez en Roog!! Best een aardig feest, heb zelf een jaar in australie gezeten, kan zeggen dat deze club een welkome verassing is in den haag!!
The Hague rules!
GreetZ Ries



Kaarten voor het optreden van Kane zijn al lang en breed uitverkocht. Er waren iets van 1.000 kaarten verkrijgbaar. Voor mensen die alleen naar de after willen, zouden er nog eens 600 kaarten beschrikbaar worden gesteld of deze al uitverkocht zijn, weet ik niet (waarschijnlijk niet).
SnuggLe
Den Haag rules idd! :)
We moeten maar eens een Den Haag meeting doen, ken de helft niet die er woont. Jou eigenlijk ook niet Ries'79. Welcome back! :D

Maareh... DH lijkt wel de partyhoofdstad van Nederland te worden, in een hele korte tijd! Althans, er komen veel grote namen en dat is echt supercool! De Asta , Het Paard, Club X2S, de oude Eau, en binnenkort Silly Simphonies.

Mooi man.... slecht voor de portemonnee :D
Ries'79
Tja kijk eigenlijk al jaren op dit forum, alleen post ik nooit zo vaak! Ging vroeger vaak naar tiesto en later armin maar die hype die vooral rond tiesto is ontstaan, weer houd mij een beetje om naar bepaalde feesten te gaan!
Desalnietemin kijk ik erg uit naar invited van aankomende donderdag, heb zeer veel goede berichten gehoord ben benieuwd dus!
Afgelopen jaar in australie geweest, voor degene die ooit nog willen gaan EEN AANRADER, ook daar div dj's gezien en feesten bezocht, ARMIN was een topper een van de beste sets die ik ooit van hem gezien heb (en dat zijn er nog al wat)! Een meeting lijkt me gezellie, misschien voorafgaand aan een goed feest! Hoor t wel!
Greetz Ries
Tall21
De XS2 gaat dicht ivm te grote concurrentie van de Asta en de Cocoon.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tall21
De XS2 gaat dicht ivm te grote concurrentie van de Asta en de Cocoon.


Goh, dat was neit te verwachten :)
Ben benieuwd hoe het zit met Silly Simphonies. Las laatst wat in de BG magazine.
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Goh, dat was neit te verwachten :)


Jwel man, het loopt echt al heel lang slecht daar. Tijdje geleden hadden ze een bijeenkomst met oa prmoters enzo, ze moesten toen het roer omgooien. Jammer dat daar niet veel van terecht is gekomen, het is aan henzelf te wijten, zij richten zich op publiek wat blijkbaar gewoon niet wilt komen (wat ouder publiek met veel geld te besteden).
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Jwel man, het loopt echt al heel lang slecht daar. Tijdje geleden hadden ze een bijeenkomst met oa prmoters enzo, ze moesten toen het roer omgooien. Jammer dat daar niet veel van terecht is gekomen, het is aan henzelf te wijten, zij richten zich op publiek wat blijkbaar gewoon niet wilt komen (wat ouder publiek met veel geld te besteden).


Zie het cynischme in mijn post Optimus.
Maybe had er speciaal voor jou een ;) achter gemoeten!
Bouma-Bros
Zit vanaf februari ook voor minimaal een halfjaar in Den Haag ivm stage bij Armada :)

Iemand die nog een leuke woonruimte weet mag zich bij me melden :p

Grtz,
ElSandro
ambs
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Zit vanaf februari ook voor minimaal een halfjaar in Den Haag ivm stage bij Armada :)

Iemand die nog een leuke woonruimte weet mag zich bij me melden :p

Grtz,
ElSandro

Sander!!!!!!! je gaat stage lopen bij Armada???????/ *zwijmel* ik ben jaloers hahaha.... Heb zaterdag de 2 Armada men ontmoet die ik nog niet kende, heel gezellig :) woooeeeiii

en besides, armada is gewoon SUPER!!! (niet alleen voor armin hehehe) Check hun producers en hun releases, they seem to have got the magic stick *lol*

Optimus
stage bij Armada? Hoe heb je dat geregeld?:D
www.kamernet.nl al gekeken?:)
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Optimus
stage bij Armada? Hoe heb je dat geregeld?:D
www.kamernet.nl al gekeken?:)


Goede studie kiezen ;)
Zal die link ff checken maar dat is meestal allemaal niks...via via werkt nog altijd het best!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement